تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور هند ویژه تابستان

هند کشوری با سنت ها و جاذبه های دیدنی و مذاهب مختلف و رنگ های متنوع و مقصدی زیبا برای گردشگرانی است و با بهترین مراکز خرید که نبایذ از دست داد که میخواهند طبیعت زیبا و تاریخ و فرهنگ و تمدن تاریخ را در کنار هم تجربه کنند تور هند هم یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری است که نباید از دست داد با بهترین تفریحات هیجان انگیز مردمی خونگرم مهمان نواز با مجللترین هتل ها و غذا های لذیذ که نباید از دست داد.

 

 

آرامگاه مهاتما گاندی در دهلی نو:

در شهر دهلی اماکن دیدنی هند زیادی وجود دارد و از مهمترین اماکن گردشگری هند دیدن از بنای یادبود مقبره مهاتما گاندی رهبر نهضت ضد استعمار هند خالی از لطف نیست . مهاتما گاندی رهبر سیاسی و مذهبی هندی ها در سال ۱۹۴۸ میلادی به قتل رسید. مقبره آن در شهر دهلی و در میان فضایی سرسبز بشکل سکویی چهار گوش از مرمر سیاه قرار دارد.

آرامگاه مهاتما گاندی در دهلی نو
آرامگاه مهاتما گاندی در دهلی نو

بازار چندی چوک:

یکی از شلوغ ترین مراکز خرید دهلی می باشد که به دلیل تنوع زیاد در این بازار به میدان نقره های معروف می باشد .این بازار در مقابل قلعه سرخ و در ضلع شمالی مسجد جامع دهلی واقع شده است .این بازار توسط جهان آرا بیگم دختر شاه جهان و به دست معماران بنای تاج محل ساخته شده است و روزانه میلیونها گردشگر برای خرید به این بازار می روند و خرید خود را با قیمت و کیفیت عالی خریداری می کنند.

 

بازار چندی چوک
بازار چندی چوک

 مارین درایو بمبئی:

بمبئی شهر رویاها، شهری که هرگز نمی خوابد؛ اینها همه تعابیری است که برای این شهر بکا ر میرود اغراق آمیز نیست که می گویند بمبئی افسون طبیعی خاصی دارد که بازدید کنندهگان را از داخل و خارج از کشور جذب می کند.اماکن دیدنی هند بسیار معروف میباشند .

 

 مارین درایو بمبئی
 مارین درایو بمبئی

بازار های بمبئی:

شهر بمبئی به دلیل تمرکز شرکت‌های مختلف تجاری به عنوان پایتخت تجاری هند به شمار می‌رود.ده‌ها بازارهای متنوع از ملبوسات وپوشاک وغیره در این شهر بزرگ پرجمعیت‌ وپر رونق وآباد وجود دارد که شامل مشغولات صنایع دستی ، وانتیک، طلا و نقره می‌باشد.

 

بازار های بمبئی
بازار های بمبئی

کاخ جال:

محل معروف به کاخ آبی جیپور  توسط مادیو سینگ یکم مهراج جیپور در سال ۱۷۹۹ میلادی قرن ۱۸ ساخته شده و از دیدنی های جیپور و جاذبه های گردشگری جیپور  بشمار میرود. نمای آن بر گرفته از کاخ دریاچه ی اودایپور است جایی که حاکم جیپور دوران کودکی خود را در آن گذرانده بود این کاخ در میان دریاچه زیبای مانسگار ساخته شده است کاخی تابستانی جهت اقامت و گذراندن وقت در تابستان برای پادشاه و همسرش که به عنوان محل شکار استفاده می شد

 

کاخ جال محل
کاخ جال محل

 

گوا ساحل Agonda:

برای رفتن به این ریزورت فوق العاده باید از هواپیمای دریایی یا همان Seaplane استفاده نمایید. نکته ی متمایز و خاص این ریزورت، ویلای های بی نظیر آن می باشند که دارای استخر و جکوزی و منظره ی فوق العاده هستند. طبقات شیشه ایی این هتل نیز زبان زد عام و خاص می باشد. و همچنین این هتل نیز مانند بسیاری دیگر از هتل های مالدیو انواع تفریحات آبی و دریایی را بری میهمانان خود تدارک دیده است.

 

بازار گوا:

این شهر با داشتن مراکز خرید متعدد محبوبیت بالایی بین دوستداران خرید دارد . مرکز خرید پاپولار گوا یکی از مراکز خرید جذاب و پر طرفدار گوا میباشد . از دیگر فروشکاه های این شهر می توان گوا شاپینگ سنتر، اوسانز شاپینگ سنتر ، شهناز شاپینگ سنتر ، ، کانکونکار  را نام برد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.