تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

جمعه بازار فیندیک زاده استانبول


یکی از جاذبه های گردشگری استانبول که مورد توجه ویژه گردشگران تور استانبول قرار می گیرد ، بازارهای هفتگی در این شهر است . این بازارها در چند منطقه مختلف استانبول در طول هفته برگزار می شود . طرفدار اصلی این بازارها مردم بومی هستند اما اگر بخواهید از نزدیک با فرهنگ مردم ترکیه آشنا شوید و یا اجناسی با قیمت مناسب بگیرید ، می توانید به این بازارها سر بزنید . جمعه بازار فیندیک زاده استانبول یکی از معروف ترین بازارهای هفتگی ست که دسترسی راحتی دارد .
جمعه بازار فیندیک زاده استانبول

جمعه بازار فیندیک زاده استانبول

  

بازارهای هفتگی استانبول یکی از بهترین مکان ها برای خرید مواد تازه و ارزان در هر محله است . بازارهای هفتگی برای خرید سبزیجات ، میوه جات ، فراورده های محلی ، زیتون ، پنیر ، صابون های دست سا ، ادویه جات و خشکبار و… مناسب هستند . هر محله استانبول ، بازار هفتگی مخصوص به خود را دارد و در روز خاصی از هفته از ساعت ۹ صبح تا غروب و در مکان معینی برگزار می شود . فیندیک زاده یکی از محله های توریستی استانبول است که بعد از منطقه تکسیم بسیار گردشگر پذیر است . بازاری که در این محله برگزار می شود علاوه بر اینکه برای خرید خوراکی و سبزیجات توصیه می شود برای خرید انواع لباس های مجلسی و دکوراتیو منزل مناسب است .

Cuma günü Fındıkzade Pazarı

Cuma günü Fındıkzade Pazarı

ı

جمعه بازار فیندیک زاده در کوچه پس کوچه های شیب دار این محله برگزار می شود و از لباس مجلسی تا میوه و سبزی و وسایل دکوری خانه در این بازار بفروش می رسد . معمولا برندهای مشهور ترک ، اتیکت لباس ها را برداشته و به دست فروشان می دهند تا در این محل بفروش برسانند . قیمت این لباس ها بسیار مناسب است . اما سایر اجناس ، تنها قیمتی کمی ارزان تر از مراکز خرید استانبول دارند . توصیه می کنم قبل از خرید ، قیمت برخی از اجناس را در مراکز خرید ببینید تا تفاوت قیمت ها را در بازار راحت تر حس کنید . توصیه می کنیم در این بازار حتما انواع جوراب ، گیر سر و تاپ ها را در لیست خریدتان فراموش نکنید .

چطور به جمعه بازار فیندیک زاده بریم ؟

طبق معمول فرض می کنیم که محل اقامت شما در محله تقسیم باشد . برای رفتن به منطقه فندیک زاده از میدان تقسیم می توان در کوچه بغل گل فروشی های میدان تقسیم ، سوار دلموش بشوید و در منطقه فندیک زاده پیاده شوید . اگر در منطقه اکسارای اقامت داشته باشید که به راحتی به این بازار دسترسی خواهید داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.