تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور مشهد زمینی ویژه هتل درویشی

تور مشهد زمینی ویژه هتل درویشی

تور مشهد زیارتی ویژه آبان ماه

تور زمینی مشهد با قطار ویژه پاییز94

4-qpr

پروژه ساختهتل پنج ستاره مجلل درویشی در سال 1386 و در مجاورت بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته برای میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد. این هتل در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد؛به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان پنج دقیقه به طور پیاده طی نمود.ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای و نمای اسپایدار که در تاریخ بهمن 1390 افتتاح گردیده است.این هتل با داشتن سالن رستوران مجزا ،سالن صبحانه خوری،تالار با کاربری چند منظوره،کافی شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع در فضای سبز با ارائه خدمات متنوع پذیرای میهمانان خواهد بود.وجود فضای تجاری با معماری تاریخی و ساختار سنتی بازار 200 سال پیش شهر مشهد با هدف جذب برترین برندهای روز دنیا و بهترین سوغاتهای سراسر شهر مشهد...وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن با طراحی زیبا از ویژگیهای منحصر به فرد این مجموعه است.


خدمات  تور مشهد مقدس با هتل 5 ستاره درویشی

star اقامت به مدت 2 شب و 3 روز.......اقامت به مدت 3 شب و 4 روز

star صبحانه با منوی بوفه.......

star ترانسفر رفت و برگشت........


تور زمینی مشهد ویژه هتل 5 ستاره

تورزمینی مشهد با قطار 4 تخته درجه ویژه

تور زمینی مشهد با قطار 6 تخته درجه 1

تور زمینی مشهد با قطار تندرو پردیس

19-qpr

tour به یمن و برکت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ، سالهاست که مشهد میزبان گردشگرانی از سراسر دنیاست و تور مشهد عنوان مهم ترین تور داخلی را بخود اختصاص داده است . حضور گردشگران در این شهر نقش پررنگی در رونق صنعت توریسم این شهر داشته است و ابعاد مختلف آن در این زمینه رشد قابل توجهی داشته اند . تفریحات مشهد که شامل شهربازیها و پارک های آبی ست از مدرن ترین تجهیزات بهره مند شده اند . هتل های مشهد نیزامکاناتی شایسته زائرین امام رضا (ع) ارائه می دهند که با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارند . امروزه تور مشهد یکی از تورهای جذاب داخلی ست که همه رده های سنی را خشنود می سازد .

35-qpr

anunce1نکات مهم  تور مشهد :

1 - ساعت ورود به هتل 14 و خروج 12 میباشد .
2 - برای داشتن ترانسفر در هنگام رزرو تور مشهد ، با همکاران ما در آژانس هماهنگی نمایید .
3 - تور مشهد هوایی ، همه روزه و در چندین ساعت روز از تهران برگزار می شود .
4 - در زمان اقامت در هتل های مشهد ، میتوانید با هماهنگی به تعداد روزهای تور خود اضافه نمایید .
5 - در کلیه هتل های مشهد ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست .
6 - رزرو تور مشهد برای دوستانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند به راحتی امکان پذیر است .
7 - تور مشهد چارتر و غیر قابل استرداد میباشد .

آژانس سعادت سیر گیتی افتخار آنرا دارد که با بهره گیری از تجربه چند ساله خود ، بهترین مجری مستقیم تور مشهد باشد .

تماس با ما ......................................... 43674367

کانتر مربوطه آقای صبوری

شماره تماس..................................09372100835

خادمان امام رضا در روز اول محرم

مراسم سنتی در حرم امام رضا   

تو حرم امام رضا (ع) هرساله مراسم های خاصی برگزار میشه خب این مراسم هم تو ایام خاص و ویژه انجام میشه مثلا مراسم عودگردانی در حرم امام رضا (ع) یا مراسم تعویض پرچم گنبد حرم امام رضا (ع)  .مراسم صلات که سابقه 300 ساله داره تو روز اول ماه محرم برگزار میشه ، تو این مراسم خادمان حرم امام رضا به بالای گلدسته های حرم و ایوان مقصوره گوهرشاد رفته و اعلام شروع ماه محرم و عزا میکنن ..........همرا ما باشین تا بیشتر بااین مراسم آشنا بشین .

http://تورمشهد.net

منظور از ‘صلات’ اعلان عزا هستش به‌معنای دعوت به عزاداری و آواز دادن برای شروع عزاهای عمومی، پس از طلوع آفتاب روز اول محرم الحرام پس از کسب اجازه از حضرت رضا(ع) و ذکر صلوات خاصه این امام همام، مقابل پنجره فولاد صحن انقلاب اسلامی ذاکرین و پیر غلامان امام حسین(ع) ملبس به لباس خدمت آستان مقدس حضرت رضا(ع) و پیراهن سیاه و شال عزا  مداحان و خادمان بارگاه منور رضوی بر سر 6 گلدسته ایوان عباسی، ایوان مقصوره گوهرشاد  و گلدسته کنارگنبد مطهر اقدام به خواندن ترجیع بند معروف محتشم کاشانی «بازاین چه شورش است که در خلق عالم است» و عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) می‌کنند. در اجرای این مراسم نوای ‘الصلات ایها المومنین’ از گلدسته های حرم رضوی برخاسته و نگاه همه حاضرین در صحن به گلدسته ها دوخته شد، گویا چشم های عاشقان اهل بیت (ع) در سرمای هوا به دنبال بهانه ای برای باریدن بود.

http://تورمشهد.net

http://تورمشهد.net

حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم دیگری همچون آیین اهدای پرچم متبرک بارگاه منور رضوی به هیئت های مذهبی، تعویض پوش ضریح مطهر و پرچم گنبد طلایی مشهد و برگزاری خطبه شب عاشورا و شام غریبان امام حسین(ع) ودر این ایام به عهده دارد.

 به نظر من رفتن به تور مشهد در ایام ماه محرم یکی از بهترین زمان هاست .حال و هوای حرم در این روزها یه چیز دیگه است .......باما تماس بگیرید .88548853

زیباترین طبیعت ها در روستای پنهان مشهد

زیباترین طبیعت ها در روستای پنهان مشهد

از پرطرفدارترین جاذبه های گرشگری ایران  دریاچه ها و چشمه های تفریحی مشهد  هستش که با طبیعت زیبا و بکری که دارن علاوه بر این که مردم برای زیارت میرن به مشهد به این مناطق هم سری میزنن.........یکی از این مناطق روستای بکر فریزی که به روستای پنهان مشهد معروف هستش، تو جنوب غربی مشهد تو دره های بینادلو واقع شده حدودا هم 70 کیلومتری تا مشهد فاصله داره ........برگشتی حتما یه سر به این جا بزنین یه جاده آسفات و سرسبزه که بعد از گذروندن بین ییلاقات شاندیز و روستای زشک مشهد  و آبشار اخلمد مشهد میرسین به این روستا ....مطمئنم اگه به این روستا برین حتما چندیدن بار این مسیر یک ساعته رو توقف میکنین اونم به خاطر مسیر زیبا و روستاهایی که بین راه داره .

روستای فریزی مشهد

روستای فریزی
روستای فریزی

 

تو دامنه رشته کوه عظیم بینالود و درمیان کوههای سربه فلک کشیده روستای فریزی، با قدمتی چندین هزارساله مثل نگینی درخشان خودنمایی میکنه. این روستا در 60کیلومتری جنوب غربی مشهد و 18 کیلومتری جنوب شهر گلبهار در سرسبزترین دره های بینالود در کوه های اطراف مشهد ، واقع شده . بافت قدیمی روستای فریزی در گذر زمان حفظ شده و از لحاظ ساختاری بسیار شبیه روستای دیدنی کنگ مشهد و عکس و شهر تاریخی ماسوله هستش. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذره و در بین ییلاقات شاندیز و روستای زشک مشهد  و آبشار اخلمد مشهد قرار دارد.

 

http://تورمشهد.net

طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا هستش. مردم این روستا اکثرا کشاورز و به پرورش زنبور عسل مشغول هستند. عسل و گردوی فریزی بدون شک از بهترینها و برترینهاست.  طبیعت بکر و زیبای روستای فریزی می تواند مکان مناسبی برای سپری کردن یک روز تعطیل و استراحت باشد. دیدن از این روستای زیبا و دیدنی را به همه شما توصیه میکنم.

http://تورمشهد.net

فریزی نزدیک به حدود 40 یا 50 کیلومتر رودخانه و باغات متنوع که آب رودخانه از برف مانده در طول سال در کوه و چشمه های متعدد بوجود آمده که اکثر کوهنوردان ایرانی و غیرایرانی جهت آموزش و صعود به قله بینالود صعود میکنند. رودخانه فریزی با عظمتی که دارد بخشی از آب مصرفی شهرستان چناران را توسط سد فریزی که در اوایل راه آسفالته و در بین روستاهای خیج و آبقد قرار دارد تامین میکند.

 

اگر با تور مشهد رفتین به این جا حتما از تور لیدر هتل بخواین که شما رو به این تور یک روزه ببره .

ما آفر های خوبی رو به شما ارائه میدیم با ما تماس بگیرید ......88548853

مراسم صلات در حرم امام رضا

[box type="shadow" ]هر ساله تو ایران مراسم های مختلفی تو هر قسمتی از شهر ها برگزار میشه که خیلی از ما ها با اونها هیچ آشناییتی نداریم......یکی از این مراسم ها در مشهد برگزار میشه .....مراسم حرم امام رضا در مناسبت های مختلف و عکس :مراسم صلات در حرم امام رضا هر ساله تو روز اول ماه محرم برگزار میشه ، در این مراسم خادمان حرم امام رضا به بالای گلدسته های حرم و ایوان مقصوره مسجد گوهر شاد رفته و اعلام شروع ماه محرم و عزا میکنن .به نظر من رفتن به تور مشهد در ایام ماه محرم یکی از بهترین زمان هاست .حال و هوای حرم در این روزها یه چیز دیگه است .[/box]

مراسم صلات در حرم امام رضا

http://mashhadtour.info

این مراسم سابقه ی 300 ساله دارد !!!!!

منظور از ‘صلات’ اعلان عزا هستش به‌معنای دعوت به عزاداری و آواز دادن برای شروع عزاهای عمومی، پس از طلوع آفتاب روز اول محرم الحرام پس از کسب اجازه از حضرت رضا(ع) و ذکر صلوات خاصه این امام همام، مقابل پنجره فولاد صحن انقلاب اسلامی ذاکرین و پیر غلامان امام حسین(ع) ملبس به لباس خدمت آستان مقدس حضرت رضا(ع) و پیراهن سیاه و شال عزا  مداحان و خادمان بارگاه منور رضوی بر سر 6 گلدسته ایوان عباسی، ایوان مقصوره گوهر شاد  و گلدسته کنارگنبد مطهر اقدام به خواندن ترجیع بند معروف محتشم کاشانی «بازاین چه شورش است که در خلق عالم است» و عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) می‌کنند. در اجرای این مراسم نوای ‘الصلات ایها المومنین’ از گلدسته های حرم رضوی برخاسته و نگاه همه حاضرین در صحن به گلدسته ها دوخته شد، گویا چشم های عاشقان اهل بیت (ع) در سرمای هوا به دنبال بهانه ای برای باریدن بود.


http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.info

حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم دیگری همچون آیین اهدای پرچم متبرک بارگاه منور رضوی به هیئت های مذهبی، تعویض پوش ضریح مطهر و پرچم گنبد طلایی مشهد و عکس و برگزاری خطبه شب عاشورا و شام غریبان امام حسین(ع) و مراسم ویژه شب شهادت امام رضا (ع) در بارگاه رضوی  در این ایام به عهده دارد.


 به نظر من رفتن به تور مشهد در ایام ماه محرم یکی از بهترین زمان هاست .حال و هوای حرم در این روزها یه چیز دیگه است .......باما تماس بگیرید .88548853


تور هوایی مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا

تور هوایی مشهد ویژه تاسوعا و عاشورا

تور مشهد مقدس با هواپیما ویژه مهر

تور زیارتی هوایی مشهد ویژه هتل میامی

28-qpr

Hotel-Clipart-284x300-qpr
هتل سه ستاره میامی واقع در مشهد مقدس خیابان امام رضا (ع) ،با فاصله ۱۵ دقیقه با حرم مطهر در قالب ۳۹ باب اتاق در پنج طبقه افتخار دارد میزبان زائرین گرانقدر بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) باشد. یکی از ویژگیهای بارز این مجموعه دسترسی راحت و آسان به خطوط بی آر تی می باشد.

خدمات تور مشهد ویژه هتل میامی

starاقامت به مدت 2 شب و 3 روز.......اقامت به مدت 3 شب و 4 روز

star صبحانه ناهار شام با منوی بوفه

star ترانسفر رفت و برگشت در صورت در خواست مسافر

19-qpr


tour


anunce1نکات مهم تور مشهد :

1 - ساعت ورود به هتل 14 و خروج 12 میباشد . 2 - برای داشتن ترانسفر در هنگام رزرو تور مشهد ، با همکاران ما در آژانس هماهنگی نمایید . 3 - تور مشهد هوایی ، همه روزه و در چندین ساعت روز از تهران برگزار می شود . 4 - در زمان اقامت در هتل های مشهد ، میتوانید با هماهنگی به تعداد روزهای تور خود اضافه نمایید . 5 - در کلیه هتل های مشهد ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست . 6 - رزرو تور مشهد برای دوستانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند به راحتی امکان پذیر است . 7 - تور مشهد چارتر و غیر قابل استرداد میباشد .

آژانس سعادت سیر گیتی افتخار آنرا دارد که با بهره گیری از تجربه چند ساله خود ، بهترین مجری مستقیم تور مشهد باشد .

برای ثبت نام درتور مشهد با ما تماس بگیرید ..........88548853