تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

آبگرم خلیل آباد


آبگرم خلیل آباد

یکی از جاذبه های گردشگری مشهد که میتواند در تور مشهد میزبان گردشگران باشد ، چشمه های آبگرم است . در سراسر استان خراسان چشمه های آبگرمی وجود دارد که همگان با خواص درمانی این چشمه ها آشنایی دارند . یکی از مهم ترین چشمه های آبگرم خراسان ، آبگرم خلیل آباد است . خلیل آباد در فاصله ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع گردیده و دارای آب و هوای نسبتاً کویری و خشک است . درجه حرارت در بعضی اوقات در تابستان به ۴۵ درجه سانتی گراد و در زمستان به ۱۰- درجه می‌رسد .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

آبگرم خلیل آباد مشهد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

آبگرم خلیل آباد مشهد

شهرستان خلیل آباد از لحاظ مراکز گردشگری از جاذبه زیادی برخوردار است . آبگرم خلیل آباد که از تفریحات در مشهد نیز بشمار می آید  به گویش محلی : گِرمو خوانده می‌شود و از جاذبه‌های گردشگری شهرستان خلیل آباد می‌باشد که با فاصله تقریبی ۱۵ کیلومتری در امتداد جاده شمال شهر و در مسیر رودخانه خارزنج و دل کوه‌های این منطقه واقع شده است . حرارت آب این آب گرم ۲۵ درجه است و برای درمان بیماری پوستی وبیماری‌های استخوانی وبیماری‌های مفصلی مناسب می‌باشد .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

آبگرم خلیل آباد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

آبگرم خلیل آباد در مشهد

دسترسی به آبگرم مستلزم ۲ ساعت کوهپیمائی و عبور از گردنه و دره است . آبگرم خلیل آباد منطقه زیبایی است و بکر بودن طبیعت آن کمتر آسیب دیده است و امروزه از بهترین جاهای تفریحی مشهد شمار می آید . به همت عده ای خیر در آبگرم آنجا دو حوض بنا کرده اند که کاشی کاری شده و بسیار تمیز و لذت بخش است . این آبگرم معدنی و طبیعی همه ساله مسافران زیادی را برای استفاده از این مکان جذب می‌کند .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

آبگرم خلیل آباد مشهد

هتل آپارتمان مسافران مشهد


هتل آپارتمان مسافران مشهد

اگر تور مشهد را برای سفر خود انتخاب کرده اید ، پیشنهاد میکنیم برای اقامت ، اسم هتل آپارتمان مسافران را بخاطر بسپارید . این هتل از باکیفیت ترین هتل های مشهد است که در آن اقامتی راحت و با آرامش خواهید داشت .
http://mashhadtour.info/

هتل آپارتمان مسافران مشهد

هتل آپارتمان مسافران مشهد از هتل های نزدیک حرم مشهد است و در نزدیکی بازار های بزرگ مشهد قرار دارد  . این هتل دارای 20 واحد آپارتمان یک اطاق خوابه می باشد که 10 واحد آن 50 متری با ظرفیت 4 نفر و 10 واحد 60 متری با ظرفیت 6 نفر و دارای ظرفیت 100 نفر تخت و کاناپه می باشد . امکانات هتل مسافران که از هتل آپارتمان های مشهد است شامل رستوران – کافی شاپ – روم سرویس – خشکشویی – آسانسور – پارکینگ – تاکسی سرویس و … می باشد . تمامی واحدهای هتل آپارتمان مسافران مجهز به لوازمی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. همچنین آشپزخانه ای با تمامی تجهیزات نیز در واحدها تعبیه شده است . با 20 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به حرم ثامن الحجج رسید. فاصله هتل آپارتمان مسافران از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در حدود 8 کیلومتر است.

http://mashhadtour.info/

هتل آپارتمان مسافران مشهد

آدرس هتل آپارتمان مسافران مشهد : مشهد ، خیابان عنصری شرقی ، نسترن 5

فاصله هتل مسافران تا حرم مطهر:     35 دقیقه پیاده روی
فاصله هتل مسافران تا فرودگاه :        10 دقیقه
فاصله هتل مسافران تا راه آهن :       20 دقیقه

http://mashhadtour.info/

هتل آپارتمان مسافران مشهد

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

 

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک ساحلی آفتاب یکی از تفریحات مشهد است که افتخار میزبانی زائرین گرامی تور مشهد را در ایام نوروز دارد . این پارک آبی مشهد از بهترین های خاورمیانه است و با تجهیزات و امکاناتی خود ساعات خوشی را برای میهمانان خود رقم می زند . د ر سفر مشهد نوروز ۹۴ می توانید برای سرگرمی در کناراعضای خانواده و یا دوستان خود ، از امکانات این پارک بهره بگیرید .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

waterpark_clipart2-turkeythmb

 موقعیت پارک ساحلی آفتاب در مشهد بسیار عالی ست و این پارک در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج (ع) فراهم اورده است . پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابرای کلیه اعضاء خانواده ایجاد کرده است. که در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان می باشد.

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

waterpark_clipart1-turkeythmb

  پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد که از جاهای تفریحی مشهد است با ساختاری متفاوت و اوج معماری اسلامی ایرانی نبوغ و ابتکار را به نمایش گذاشته است که این مجموعه شامل استخر استاندارد (جهت برگزاری مسابقات )،سونای خشک ،سونای بخار،جکوزی ، ماساژ ،استخر موج ،رودخانه خروشان ،سرسره چاله فضایی ،سرسره سرعت و آهسته ،سرسره پیچ و دوقلو ،سرسر های بازی کودکان ، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود، استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی جهت استفاده تفریحی و آموزشی و قسمت های متنوع و جذاب دیگر از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی می باشد.از جمله ویژگیهای منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب پیاده سازی تکنولوژی ازن در این مجموعه می باشد. این مجموعه با مجهز ترین و مدرن سیستم های تاسیسات و سیستم به روز تصفیه آب ازن و به خصوص سیستم آنالیز جهت کنترل دیجیتال کلر PH با بیش از ۲۲ عدد منبع تصفیه شنی که هریک از استخر ها و برکه های آبی را یه صورت جداگانه پوشش می دهد،که با خلق لحظاتی به یاد ماندنی،خاطرات را ماندگار می نماید. این مجوعه به تازگی بزرگترین سرسره سقوط آزاد خاورمیانه را با طول  ۲ متر افتتاح کرد .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

امکانات مجموعه بانوان پارک آبی آفتاب مشهد :
شامل استخر، سونای خشک ،سونای بخار،جکوزی ،حمام سونای ماسه (مفید جهت بیماریهای جلدی و پوستی ،آرتروز،دیسک کمرو تقویت و شادابی پوست) ،استخر نمک دریایی ، سرسره های پیچ و سرعتی ،حمام آفتاب ،یوگا ،ایروبیک ، سالن ماساژ ،سالن بدنسازی ،اتاق نگهداری کودک ، منطقه بازی کودکان ،فست فود وکافی شاپ ،کلاس های ورزش در آب بخشی از این مجموعه تفریحی به شمار می رود.

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

امکانات مجموعه vip  پارک آبی آفتاب مشهد :
جهت استفاده اختصاصی با تفکیک جنسیت شامل استخر ،سوناس خشک ،سونای بخار،جکوزی ،فست فود و کافی شاپ ،سالن بدنسازی ،ماساژ ،ورزش درآب ،استخر آموزشی ویژه آموزش شنا وغواصی با امکان صدرور کارت بین المللی smes

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد

آدرس پارک آبی سرزمین آفتاب مشهد : مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی- میدان بهارستان- جنب الماس شرق

آبشارهای مشهد

آبشارهای مشهد

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد ، طبیعت زیبای مشهد است . شمار بسیاری از گردشگران تور مشهد مایلند در طبیعت مشهد وقت بگذرانند و از زیبایی ها و هوای مطبوع آن بهره مند شوند . آبشارهای مشهد نیز از این جادبه ها هستند . برای رسیدن به اکثر این آبشارها باید مقداری پیاده روی کنید اما واقعا بعد از دیدن آبشارها جان تازه ای میگیرید و خستگی راه را فراموش میکنید . پیشنهاد میکنم که در سفر به مشهد ، این مناظر را از دست ندهید .
آبشار ارتکند مشهد

آبشار ارتکند مشهد

آبشار اخلمد مشهد 

waterfall-clipart2-turkeythmb

 روستای اخلمد در 12 کیلومتری چناران و 2 کیلومتری روستای قدیمی اخلمد واقع شده است. این روستا در ناحیه‌ای کوهستانی قرار گرفته و دره‌ای زیبا و دیدنی دارد. به دلیل آن که جنس کوه‌های اخلمد از آهک می‌باشند، حفره‌های ژرف مدوری در زیر این آبشار به وجود آمده است. این دره دارای دیواره‌های صخره‌ با ارتفاع حدود 300-200 متر می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین مناطق برای ورزش مفرح سنگ‌نوردی در ایران می‌باشد. از دیواره‌های معروف آن می‌توان به دیوار سفید، الله اکبر، عقاب و … نام برد. این دره که از تفریحات مشهد است دارای چندین آبشار می‌باشد که 4 آبشار آن دائمی و چندین آبشار فصلی می‌باشند. آبشار اخلمد حدود 40 متر ارتفاع دارد. برای رسیدن به اخلمد باید از جاده آسیایی، 17 کیلومتر به سمت شهرستان قوچان پیمود و پس از آن نیز با پیمودن 5/2 کیلومتر جاده آسفالته، دسترسی به آبشار اخلمد که از میان باغ‌ها و رودخانه می‌گذرد، به آبشار معروف آن رسید. گیلاس و سیب درختی این منطقه شهرت زیادی دارد. در ورودیِ دره اخلمد، بندی است که در زمان بایسنقر میرزای تیموری فرزند شاهرخ و حاکم توس در نیمه اول سده نهم ساخته شده است.

آبشار اخلمد مشهد

آبشار اخلمد مشهد

 آبشار قره سو مشهد

waterfall-clipart4-turkeythmb

از جاهای تفریحی مشهد آبشار قره‌سو ست . آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله 5 کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لایین از سمت کلات واقع شده است. طبیعت زیبا و آب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره‌سو را ممتاز می‌کند. وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک، از عواملی هستند که مسافران را به خود جلب می‌کند. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود 1190 متر می‌باشد. آبشارهای این منطقه به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد. آنچه که این مکان و آبشارهای آن را زیباتر نموده است، دره‌های تنگ و پیچ در پیچ با دیواره‌هایی 90 درجه و سر به فلک کشیده می‌باشند. برای بالا رفتن از آبشار، نردبان‌های فلزی تعبیه شده است. هنگام بالا رفتن از آبشار، با توجه به فصل و میزان آب، گاهی نردبان درون آبشار قرار می‌گیرد (فصل بهار)، اما در مواقعی که آب کمتر می‌شود (فصل تابستان)، فقط سبب خیس شدن افراد می‌شود. برای دسترسی به آبشار دو مسیر وجود دارد. یکی از شهر مشهد از طریق میدان امام حسین (ع) به سمت شهر کلات نادری که 145 کیلومتر است و 5 کیلومتر بعد از شهر کلات در حاشیه سمت چپ جاده، روستای قره‌سو واقع است. راه دوم دسترسی از طریق قوچان و درگز به کلات نادری به این صورت که از شهر قوچان مسیر 110 کیلومتری به شهر درگز و از آنجا مسیر 80 کیلومتری به سمت کلات طی شود ولی این مسیر بسیار پر پیچ و خم و دارای گردنه و سربالایی و سرازیری است. از این مسیر 5 کیلومتر مانده به شهر کلات، روستای قره‌سو قرار دارد. گمرک مرزی لطف‌آباد در 25 کیلومتری درگز و بر سر راه کلات نادری واقع شده است و دارای یک بازارچه کوچک مرزی است که خرید از آن خالی از لطف نیست. همچنین در مسیر درگز به کلات، 5 کیلومتر پس از روستای مرزی لطف‌آباد، امامزاده محمد بن جعفر صادق (ع) قرار دارد که دارای عمارتی باشکوه در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان است. قره‌سو روستایی است که تمام المان‌های زیبای روستایی را در خود دارد. درون حیاط هر خانه‌ای، تنوری وجود دارد که زنان روستایی در آن نان‌هایی شیرین و گرد می‌پزند. می‌گویند در زمان نادر شاه، زنانی در اینجا نان می‌پختند و به صورت زنجیره انسانی دست به دست نان‌های داغ را تا عمارت خورشید حمل می‌کردند تا به دست شاهنشاه برسانند. قره‌سو واژه‌ای ترکی است که به معنای آب سیاه می‌باشد. چون بستر و کف رودخانه را سنگ‌های سیاه پوشانده، وقتی آب روی آن‌ها حرکت می‌کند، مسیر رودخانه، سیاه دیده می‌شود. به خاطر آب شیرین و گوارای قره‌سو، نادر شاه با استفاده از توان مهندسین خود، آب این روستا را از طریق لوله‌کشی به مسافت 5 کیلومتر، جهت استفاده مردم کلات تا عمارت خورشید هدایت کرده بود.

 آبشار قره سو مشهد

آبشار قره سو مشهد

آبشار سراب مشهد

waterfall-clipart5-turkeythmb

آبشار و دره سراب در 12 کیلومتری جنوب شهر قوچان در دامنه ارتفاعات کوه سنگر و محمد بیک با ارتفاع تقریبی 2840 متر واقع است که در سرچشمه رودخانه سراب آبشار بسیار زیبایی معروف به شارشار دیده می شود . ارتفاع این آبشار در حدود 20 و عرض آن 30 متر می باشد . با وجود نقاط سرسبز پیرامون آن چشم اندازهای بدیعی بوجود آمده است . فاصله روستای سراب تا آبشار آن در حدود 3 کیلومتر می باشد . این آبشار از مکانهای تفریحی مشهد است .

آبشار سراب مشهد

آبشار سراب مشهد

آبشار ارتکند مشهد

waterfall-clipart6-turkeythmb

از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کلات به شمار می‌رود. این آبشار نسبتاٌ مرتفع از میان کوه‌های سرسبز منطقه ارتکند به پایین سرازیر شده و  چشم‌اندازی بدیع و شگرف در این ناحیه به وجود می‌آورد. منطقه ارتکند به دلیل داشتن ارتفاعات و ناهمواری‌های طبیعی همواره مورد علاقه کوهنوردان و ورزشکاران نیز بوده است. این مکان در 50 کیلومتری جاده مشهد به کلات واقع شده است.  برای رسیدن به آبشار ارتکند که از مکان های تفریحی مشهد است ابتدا باید از روستای سررود که هفت کیلومتر از جاده اصلی فاصله دارد گذر کرد . در مسیر دره پس از گذشتن از باغ ها و مزارع و چندین مجموعه پرورش ماهی روستای کوچک ارتکند در فاصله پنج کیلومتری سررود نمایان می شود و رود ارتکند که از کوه های هزار مسجد مشهد سرچشمه می گیرد از کنار این آبادی می گذرد . بعد از طی مسافتی کوتاه تونلی غارمانند به چشم می خورد که آب رودخانه از یک  طرف آن وارد و از سمت دیگر خارج می شود در داخل این غار کوچک آب زلال و سرد در حوضچه هایی جمع می شود . طول این تونل غار مانند حدود 15 متر است . در انتهای آن آب از ارتفاعی حدود ده متر از میان کوه های سبز ارتکند به پائین می ریزد و این مکان را به یکی از زیباترین جاهای تفریحی مشهد تبدیل میکند . در کنار غار ، نردبان هایی در دوردیف ساخته شده است که پس از بالا رفتن از آنها آبشار ارتکند در سمت راست دیده می شود که سه طرف آن را دیواره های سنگی احاطه کرده اند .

آبشار ارتکند مشهد

آبشار ارتکند مشهد

آبشار آبگرم مشهد

waterfall-clipart-turkeythmb

 آبشار آبگرم در کیلومتر 60 جاده مشهد به کلات در روستای آبگرم واقع شده است و دلیل آن وجود تعداد زیادی چشمه‌های آبگرم در این روستا می‌باشد. روستای آبگرم در حدود 70 کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد و فاصله روستا تا آبشار حدود 6 کیلومتر است. ارتفاع این آبشار حدود 30 متر می‌باشد و ابتدای فصل بهار مناسب‌ترین زمان برای بازدید از این مکان زیبا می‌باشد.

آبشار آبگرم مشهد

آبشار آبگرم مشهد

آبشار رودمعجن

waterfall-clipart1-turkeythmb

این آبشار چشم‌نواز در 48 کیلومتری غرب تربت حیدریه در بخش بایگ قرار دارد. ناحیه رودمعجن منطقه‌ای کوهستانی است و آبشار آن زیباترین مکان این منطقه به شمار می‌رود.

آبشارهای معجن

آبشارهای معجن

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

برای تور مشهد خود می توانید یکی از هتل های سه ستاره مشهد را انتخاب کنید و اقامتی آرام و دلچسب را تجربه کنید . هتل های مشهد از نظر قیمت و کیفیت تنوع بسیاری دارند و در این میان ، هتل های سه ستاره در میانگین هردو مورد واقع شده اند یعنی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت درجه متوسط دارند . هتل پردیس یکی از این هتل هاست و مسلما هتلی مناسب برای اقامت چندروزه در مشهد محسوب می شود . 
http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد

Hotel-Clipart-284x300-qprهتل 3 ستاره  پردیس مشهد در خیابان امام خمینی(ره) و در نزدیکی مرکز خرید جنت که از مهم ترین مراکز خرید مشهد است ، واقع شده است . از خیابان امام خمینی دسترسی آسانی به باب الجواد حرم مطهر رضوی وجود دارد و از این نظر برای مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی ، اقامت در این هتل بسیار رضایتبخش می باشد .

http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد

http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد

restaurant_clipart1هتل پردیس یک بنای 8 طبقه است که دارای 153 واحد اقامتی شامل 91 باب اتاق دو تخته  17 باب سوئیت 4 تخته و چهل باب اتاق سه تخته  و پنج واحد آپارتمان دو خوابه و پذیرایی در سه رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی میباشد . امکانات هتل پردیس مشهد شامل لابی ،رستوران ، کافی شاپ ، لاندری ، پارکینگ  ، سیستم صوتی و تصویری مرکزی ، اینترنت وایرلس در لابی ، چای سرا و. . . می باشد .

http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد

http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد

فاصله هتل تا حرم مطهر :      20 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا  فرودگاه :     30  دقیقه
فاصله هتل تا راه آهن :      30 دقیقه

آدرس هتل پردیس مشهد : مشهد ، خیابان امام خمینی ، جنب مجتمع تجاری جنت

http://mashhadtour.info

هتل پردیس مشهد