تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

مهمترین فعالیت های جشنواره خرید دبی

نمایش آتش بازی در جشنواره خرید دبی

کارهایی که در جشنواره خرید دبی باید انجام شود

نمایش آتش بازی یکی از برجسته فعالیت های جشنواره خرید دبی است . نمایش های آتش بازی که توسط چندین تیم آتش بازی بین المللی انجام می شود ، یکی ا جاذبه های ایام جشنواره است . مارینا دبی و فواره دبی بهترین مکان برای لذت بردن از آتش بازی هستند . دهکده جهانی مکان شگفت انگیز دیگری برای لذت بردن از یک روز عالی است . این روستای عظیم برای چندین فروشگاه بین المللی شهرت دارد . خرید عالی همراه با سرگرمی های فراوان که نشان دهنده فرهنگ هر کشوری است . 

 

دبی مال در طول DSF

دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید در طول جشنواره خرید دبی است . در این مرکز علاوه بر لذت بردن از تخفیفات ویژه می توانید از آکواریوم شیشه ای لذت ببرید و یا با کوسه ها در یک آکواریوم پر از 140 گونه از زندگی دریایی و محیط زیست شنا کنید . فواره های دبی و آبشارهای دبی هم به همان اندازه شگفت انگیز هستند . لذت بردن از حلقه یخی ، DubaiDino ، تجربه ایرباس A380 و جمهوری سگا از دیگر سرگرمی های جهانی هستند . 

 

بازار امارات

کارهایی که در جشنواره خرید دبی باید انجام شود

بازار امارات یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ با 11 فروشگاه اصلی و بسیاری از خرده فروشی های بین المللی است . این مرکز برای نخستین بار بخاطر  اسکی دبی شهرت یافت . در این مرکز می توانید از اسکی روی یخ ، اسنوبورد ، سوار شدن با ماشین  و دیدن پنگوئن ها لذت ببرید . دو رستوران بین المللی وجود دارد که می توانید از غذاهای مختلف لذت ببرید . این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی است .

 

کنسرت های زنده

کارهایی که در جشنواره خرید دبی باید انجام شود

بسیاری از کنسرت های زنده از موسیقی سنتی عربی ، جاز ، بلوز ، پاپ و موسیقی راک وجود دارد که در بین بازدید کنندگان طرفداران زیادی دارد . کنسرتهای زنده قطعا در میان مهمترین رویدادهای دبی در جشنواره خرید دبی قرار دارند .

 

غذاها

جشنواره خرید بهترین زمان برای لذت بردن از هنر آشپزی سرآشپزهای معروف از سراسر جهان است . تعداد زیادی از سرمایه گذاران ، سبک خود را برای پخت و پز در دبی به ارمغان آورده اند که منجر به مجموعه ای منحصر به فرد از طعم های دلپذیر در رستوران های کلاس جهانی و بهترین تجربه های غذاخوری است . 

 

بازار طلا دیره

کارهایی که در جشنواره خرید دبی باید انجام شود

طلا یکی از کالاهای معروف خرید برای خریداران و نقش مهمی در جشنواره خرید دبی دارد . دبی به عنوان شهر طلا شناخته شده است و شما می توانید در طی سفر به بازار طلا دیره ، می توانید بسیاری از جواهرات ، الماس و جواهرات نقره ای بین المللی را ببینید . قوانین و مقررات طلای آسان و بدون مالیات در دبی ، باعث جذابیت بیشتری برای خرید طلا می شود. 


شهربازی هاب زیرو در دبی

هاب زیرو یک پارک داخلی است که در آن دنیای مجازی روی صفحه نمایش تبدیل به واقعیت می شود . جایی که بعضی از بهترین تجربیات بازی در جهان برای مبارزه با نیروها هماهنگ می شوند . این شهربازی دارای 2 طبقه است . در طبقه همکف آن 18 بازی انتظار شما را می کشد . در طبقه نیم آن نیز می توانید بدون خرید بلیط قدم بزنید و تماشا کنید .  

 

ادامه مطلب ...