تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

مطالبی تازه از تورهای متفاوت


مطالبی تازه از تورهای متفاوت

شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی+عکس

شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی

Gulf Ventures Company In Dubai


شرکت گلف ونچرز دبی با بیش از 120 سال تجربه شرکتی با سابقه درباره فرهنگ ، تاریخ و نقشه دبی است.این شرکت امکان گشت وگذار برای تماشای دیدنی های دبی و تفریح در مراکز تفریحی دبی را برای گردشگران فراهم می کند.

 

شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی

این مرکز انواع تورهای هیجان انگیز و مطلع کننده را در سر تاسر امارات و عمان شامل چادرهای بادیه نشینی ، سفرهای دریایی روی نهر ، تور در اطراف ساحل شرقی و فعالیت هایی همچون ماهی گیری ، چوگان و بالن سواری و نیز انواع تورهای شهری ارائه می کند تور دبی.

 

شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی


مراکز خرید دبی Shopping Dubai


دبی مال The Dubai Mall


دبی مال (به انگلیسی: The Dubai Mall، به معنی: مرکز خرید دبی) نام بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است که در شهر دبی، امارات متحده عربی ساخته شده است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاری برج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد.
دبی مال در اولین سال افتتاحش ۳۷ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب کرد. این بدین معناست که در هر هفته بیش از ۷۵۰،۰۰۰ نفر به این مرکز خرید می‌آمدند.
در سال ۲۰۱۰ جوایز استایل گرزیا ؛ دبی مال را «بهترین مرکز خرید جهان» نامید.
بزرگترین شیرینی فروشی جهان با مساحت بیش از ۹۳۰ مترمربع در این بازار قرار گرفته است.

سیتی سنتر  City Center

شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور ، فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل)، 11 سالن سینمای ساین استار و..
این مرکز با بیش از 300 فروشگاه و 13رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکز خرید در دبی و خاورمیانه می باشد. بخش فروشگاهی این مرکز در سه طبقه ساخته شده است. بخش اعظمی از طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد. قسمت دیگری از همین طبقه نیز، به فروشگاه های عرصه کننده لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است. سایر فروشگاه های این مرکز در طبقات اول و دوم قرار دارند. البته برخی از فروشگاه های بزرگ این مرکز بدلیل وسعت بیشتر، در دو بخش متصل به هم در هر دو طبقه فعال می باشند. شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور و فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل) و 11 سالن سینمای ساین استار از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.
بخش بازی کودکان به نام سرزمین جادویی ( Magic Planet ) از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشد. نیز با داشتن انواع وسایل بازی از جمله جدیدترین بازیهای ویدئویی و کامپیوتری از قسمت های جذاب این مرکز برای کودکان و نوجوانان و البته بزرگسالان می باشد. در کنار این قسمت، بخش بزرگ عرضه غذاهای Fast food قرار دارد که در فضایی زیبا بصورت یک میدان بزرگ، میزبان خریداران خواهد بود. رستورانها نیز در قسمت دیگری از این مرکز قرار گرفته اند. در کنار ساختمان بخش فروشگاهی این مرکز، ساختمان هتل معروف سافیتل(متعلق به همین مرکز) و ساختمان 11 طبقه اداری مرکز قرار دارند. تور دبی نمایشگاه اتومبیل های تویوتا و لکسوس نیز از جمله سایر بخش های این مرکز می باشند.
آدرس: خیابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب


مال امارات قولی همون مول الامارات Pullman Mall Of The Emirates


این مرکز خرید دارای دو طبقه است . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پسیت اسکی سرپوشیده آن است .فضای که خریداران می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و … است .
ساعات کاری ازشنبه تا سه شنبه :10 صبح تا 10 شب
ساعات کاری از چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب
ساعات کاری فوت کورت و کارفو : 9 صبح تا 12 شب   

برجمان  Burjuman Center

این مرکز زیبا در سه طبقه با زیربنایی حدود 92 هزار متر مربع بنا شده است و بیش از 19 فروشگاه را در خود جای داده است. طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد و طبقات اول و دوم آن مملو از فروشگاه های مختلف می باشد. شما بسیاری از مارک های معروف جهان را در این مرکز مشاهده خواهید کرد. مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون و غیره در این مرکز وجود دارند. بخشی تحت عنوان Fun City برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران ها و بخش عرضه کننده غذاهای Fast food نیز از بخش های پرطرفدار این مرکز می باشد. تور دبی در حال حاضر، طرح توسعه این مرکز در حال انجام می باشد. بزودی این مرکز وسعتی برابر با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مرکز اداری، سالن کنفرانس، مجموعه ای از آپارتمان ها، سالن تاتر، باشگاه بدن سازی و مجموعه ای از سالن های سینما در نظر گرفته شده است.
آدرس: تقاطع خیابان مرکز تجاری و خیابان خالد بن ولید
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب


مرکاتو   Mercato

دیدار از این مرکز را به همه و حتی کسانی که قصد خرید هم ندارند، توصیه می نماییم. گردش در این مرکز خرید به مانند گردش در یک موزه ای زیبا متعلق به دوران رنسانس می باشد... این مرکز بسیار دیدنی توسط طراح معروف ایتالیایی "دانیل مورللی" و بر اساس معماری دوره رنسانس طراحی گردیده است. تماشای معماری خیره کننده این مرکز، لذت خرید را دو چندان می نماید. این مرکز دارای بیش از 90 فروشگاه و چندین غذاخوری و کافی شاپ می باشد. شعبه ای از سوپرمارکت بزرگ "اسپینیز" نیز در این مرکز قرار دارد. 7 سالن سینما "سنچری سینما" نیز از بخش های دیگر این مرکز می باشند. معمولا در تعطیلات آخر هفته، برنامه های سرگرم کننده ای برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته می شود.
آدرس: خیابان ساحلی جمیرا – نزدیک باغ وحش دبی
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب


پارک آبی دلفین استانبول ترکیه و عکس

پارک  آبی دلفین استانبول
Dolphin Water Park Istanbul

یکی از زیباترین و مجهزترین پارکهای آبی ترکیه ، پارک آبی دلفین است که  در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار دارد تور استانبول. در این پارک که از تفریحات استانبول است ، علاوه بر استخر  بزرگ ، استخر کودکان  ، سرسره های آبی و رستوران و کافه تریاهای مختلف  ، دلفین زیبایی به نام یونس نیز نگهداری می شود . علاقمندان می توانند هر روز ساعت ۱۴/۰۰  به تماشای حرکات زیبای این دلفین بنشینندتور ترکیه . به علاه  بچه ها اگر مایل باشند می توانند  با این دلفین در استخر شنا کنند و یا عکس بگیرند . اگر در طول اقامت خود در شهر استانبول مایل به  گذراندن وقت در پارکهای آبی استانبول می باشید  ، پیشنهاد می کنیم سری به پارک آبی دلفین بزنید .

TurkeyHotel پارک  آبی دلفین استانبول ترکیه و عکس

پارک آبی دلفین استانبول

TurkeyHotel پارک  آبی دلفین استانبول ترکیه و عکس

پارک آبی دلفین استانبول


قایق های کف شیشه ای کیش + عکس

 قایق های کف شیشه ای کیش

آب های نیلگون جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر ماهی های تزیینی ، ماهی های خوراکی توتیاها ،مرجان ها ، خرچنگ ها و ستاره های دریایی و .... است . با قایق های کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر است . این قایق ها در اسکله تفریحی کیش مستقر هستند وجود این قایق ها   با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند. وجود این قایق های اسکته تفریحی را به یکی از مهمترین مراکز تفریحی کیش تبدیل کرده است.تور کیش همچنین این قایق ها مورد استقبال گردشگران  کیش قرار گرفته و کمتر کسى است که بر آن سوار و ماهى ها و مرجانهاى کف دریا را ندیده باشد .

قایق های کف شیشه ای کیش
قایقهای کف شیشه ای قایق هایى هستند که داراى کف شیشه اى بوده و در شب گردشگران را به دریا مى برند ، این قایق ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما مى توانید به وسیله نورى که در کف قایق تعبیه شده مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید .


تپه سلام مشهد و عکس

 تپه سلام مشهد

 Salam hills Mashhad

مشهد شهر روحانیت  و آیین های آسمانی ست و آیین‌ها و مراسم مذهبی آیینه تمام نما برای انعکاس خاطرات ازلی و جاودانه‌ی مردم است که از ورای آن می‌توان به اعتقادات و باورداشت‌های مذهبی آنها پی برد. پیش از این به منزله‌ی مقام، نخستین مشهد دیدار و مکان رویت جلوه‌ گری انوار قدسی گنبد و گلدسته‌های حرم مطهر حضرت رضا(ع) برای زائرین آن امام همام بوده است. از رسم‌های رایج به هنگام رسیدن کاروانیان به تپه سلام دریافت مژدگانی موسوم به گنبد نما از زائرین توسط ساربان و چاروادار بوده است. در نزدیکی این تپه، قبرستانی قدیمی و بنای کوچک گنبدداری متعلق به آرامگاه سید سوخته یا سید گمنام که گویا زیارتنامه خوان بوده، دیده می‌شود. تور مشهد هویت این مکان سنگ افراشته‌ای با عبارت زیارت پیش روی حضرت رضا(ع) می‌باشد. مکان های زیارتی مشهد همیشه صفا بخش دلهای مومنان است .

 تپه سلام مشهد

تپه سلام مشهد


تور زیارتی کربلا تیر 93

اقامت در هتل نزدیک به حرم

 خدمات تور زیارتی کربلا هوایی:

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشتهای زیارتی در صورت امنیت
  • بیمه تا سقف 126 میلیون تومان
  • با همراهی مداح و مدیر کاروان
  • اقامت5 شب در کربلا 2 شب در نجف
  • صبحانه ناهار شام
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

قیمت تورزیارتی کربلا:

**شروع قیمت از. .1 میلیون و350 هزار  تومان میباشد

 

تاریخ اعزام…………………….4 تیر 93

توجه داشته باشید قیمت ایام عادی با ایام ویژه تفاوت دارد

هزینه خروج از کشور 37500تومان و ورود به کشور عراق 10 دلار به عهده مسافر میباشد

زیارت محبوب

*-*-*-*-*-*-*

اکر با تور کربلا هوایی عازم این سرزمین هستید بدانید از مقدسترین و بافضیلت‏ترین زیارت هایى که در فرهنگ دینى و روایات اسلامى بیان ‏شده است، زیارت قبر سیدالشهدا علیه السلام در سرزمین کربلاست و براى زیارت هیچ امامى، حتى ‏زیارت قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله به این اندازه سفارش و دستور نیست.پیامبر خدا (ص) فرمود: پسرم حسین در سرزمینى به خاک سپرده مى‏شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازى که همواره گنبد اسلام بوده است، چنانکه خدا یاران مومن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد .

برای رزرو تورهای زیارتی کربلا اقساطی با همراه کارشناس مربوطه 09199116569***09382561688 خانم جامی تماس حاصل فرمایید

/// مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد ///

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

88548853 خط ویژه


تور تایلند 7 شب و 8 روز

تور تایلند 7 شب و 8 روز 

 

Royal Orchid Serayton Hotel Bangkok

هتل 5 ستاره رویال ارکید شرایتون

خدمات تور بانکوک 93 به شرح زیر است :

  • ویزا تایلند
  • سیم کارت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بلیط تایلند
  • اقامت در هتل
  • صبحانه روزانه بوفه
  • راهنمای فارسی زبان تور
  • گشت درون شهری

قیمت تور تایلند :

  • 3.235.000 تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای رزرو تور تایلند 93 با تلفن 88548853 سعادت سیر گیتی و یا 09359607685 آقای مدیحیان تماس بگیرید.

مدارک لازم برای ویزا تایلند :

  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی شناسنامه
  • 1 قطعه عکس 3*4 یا 6*4 رنگی زمینه سفید

قابل توجه دوستان عزیز که قصد سفر به تایلند را دارند:

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش ما فقط برای جلب رضایت شماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

در صورت داشتن هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای انتخاب تور تایلند ارزان، دیدنی های تایلند، مراکز خرید تایلند و …… از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88548853 خط ویژه

آقای مدیحیان-09359607685

بقعه امام زاده سید عبدالعزیز مشهد و عکس

بقعه امام زاده سید عبدالعزیز مشهد و عکس

 بقعه امام زاده سید عبدالعزیز مشهد

The tomb of Sayyid Imam al-Aziz

یکی از مکان های زیارتی مشهد ، بقعه امام زاده سید عبدالعزیز است که در فاصله 34 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در بخش احمدآباد، روستای ده سرخ قرار گرفته و بنا بر روایات مدفن امام زاده عبدالعزیز برادرزاده امام رضا (ع) می باشد و احتمالا بقعه کنونی در عصر قاجار بنیان نهاده شده است و از زیارتگاههای مشهد بشمار می آید تور مشهد.

 بقعه امام زاده سید عبدالعزیز مشهد

بقعه امام زاده سید عبدالعزیز مشهد

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش+ عکس ، نقشه

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش+ عکس ، نقشه

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش

Zoo- Deer Park kish

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش که بعنوان یکی از مراکز تفریحی و دیدنی کیش و معدود نقاط بکر و دارای پوشش گیاهی مناسب بوده است پارک آهوان کیش با 2 هکتار مساحت و با دارا بودن 17 قفس برای نگهداری از انواع حیوانات می باشد. شیر، آهو، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداری می شوند.
آهوها برخلاف سایر حیوانات که در قفس نگهداری می شوند به صورت آزاد در این بوستان زندگی می‌کنند. همچنین در این بوستان، وسایل بازی کودکان نیز نصب شده است.این مجموعه در سال 1380 با هدف  نمایش گونه های حیوانات (شیر، آهو، روباه، شغال، میمون،گوزن و انواع پرندگان
احداث شده است .تور کیش قیمت بلیط پارک آهوان کیش 000میباشد
آدرس باغ وحش پارک آهوان کیش: استان هرمزگان ، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی

نکاتی در مورد وقت سفارت آمریکا

نکاتی در مورد وقت سفارت آمریکا


 


زمانیکه برای گرفتن وقت سفارت آمریکا اقدام میکنید باید به تمامی نکات در این مورد توجه کنید چراکه ممکن است با کوچکترین مشکلی دچار دردسرهایی شوید که شما را مجبور کند تمامی مراحل را از ابتدا آغاز کنید.در این مقاله سعی کرده ایم اشاره ای داشته باشیم به نکاتی در مورد وقت سفارت آمریکا، امیدورایم به شما کمک کند.

  •     مطابق قانون، گذرنامه متقاضی می باید تا شش ماه پس از صدور ویزا اعتبار داشته باشد.
  •     تعویض گذرنامه پس از انجام مصاحبه، خللی در پروسه ویزا ایجاد نمی کند.
  •     یکی بودن گذرنامه فرزندان با والدین بلا مانع است.
  •     اعتبار ویزای آمریکا معمولا سه ماه است، این زمان، فرجه ایست برای ورود به خاک امریکا؛ پس از ورود می توان برحسب نوع ویزای درخواستی در امریکا اقامت کرد. به عنوان مثال دارندگان ویزای توریستی آمریکا می توانند تا شش ماه در ایالات متحده اقامت داشته باشند که در شرایط خاص این زمان تا یک سال قابل تمدید است.
  •     برخی از انواع ویزای آمریکا قابل تمدید و تبدیل هستند؛ به طور مثال کسی که با ویزای توریستی وارد خاک امریکا شده است، میتواند با کسب شرایط لازم ویزای خود را تبدیل به ویزای دانشجویی یا کار نماید.
  •     سفارت آمریکا محدودیتی برای افراد ریجکت شده قائل نیست یعنی اگر با درخواست ویزای فردی مخالفت شود، می تواند بلافاصله اقدام به گرفتن وقت مصاحبه نماید.
  •     برخی از کنسولگری های ایالات متحده افراد زیر 14 سال یا بالای 80 سال را از مصاحبه معاف می کنند.
  •     زمان لازم برای رسیدگی به پرونده های مختلف و جوابدهی سفارت متفاوت است.
  •     کسی که عمدا اقدام به جعل اسناد و درخواست ویزای سوری کند، به طور مادام العمر از سفارت آمریکا رد خواهد شد.
  •     هر متقاضی، پس از تایید شدن ویزا و صدور Clearance معمولا تا یک ماه فرصت دارد تا نسبت به تحویل گذرنامه یا پیکاپ اقدام نماید.
  •     برخی از ملیت های خاص، مثلا بعضی از اروپاییان، می توانند بدون ویزا وارد خاک آمریکا شوند. افرادی که پاسپورت سن کیتس دارند، باید برای ورود به آمریکا ویزا دریافت کنند.

 


   

به این نکته نیز توجه داشته باشید که تمامی کنسولگری های ایالات متحده امریکا، پس از دریافت اطلاعات متقاضی و تعیین وقت سفارت آمریکا، تاییدیه ای را از طریق ایمیل ارسال می کنند. به هیچ وجه به افرادی که بدون در اختیار گذاشتن تاییدیه اقدام به گرفتن وقت سفارت آمریکا می کنند اعتماد نکنید. صرافی پارسی



برای گرفتن وقت سفارت دبی و تور دبی با ما تماس بگیرید.

88890919 آقای فیاض