تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

سفری ارزان به دبی

دبی شهری است که میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان می باشد . بهترین های جهان را می توانید در دبی ببینید . دبی از جمله شهرهای گران قیمت می باشد و با سفر به آن هزینه زیادی را متقبل می شوید ، در حالی که با برنامه ریزی می توانید یک سفر عالی و در عین حال ارزان به دبی را تجربه کنید . باور نکردنی است ؟ این مقاله راهنمای جامع سفر ارزان به دبی است .

راهنمای جامع سفر ارزان به دبی

راهنمای جامع سفر ارزان به دبی

چرا دبی ؟

دبی خانه بلندترین ساختمان جهان ، بزرگترین مرکز خرید و بزرگترین آبنمای جهان است . اگر اینها باعث نمی شود که برای سفر به دبی برنامه ریزی کنید ، به چیزهای دیگری فکر کنید . لذت بردن از اسکی در دامنه های برفی و گشت و گذار در تپه های شن و ماسه ای در همان روز ، از دلایل انتخاب دبی برای توریست هاست . دبی همچنین محل برگزاری بهترین جشنواره ها ، بهترین مراکز خرید جهان و بهترین هتل ها می باشد .

چگونه به دبی برویم؟

پروازهای مستقیمی از چندین فرودگاه بین المللی در ایران از جمله تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، ساری ، همدان ، اهواز ، بندرعباس ، لار ، تبریز ، کرمانشاه ، زاهدان ، بوشهر و کیش به فرودگاه بین المللی دبی وجود دارد . در زمان های خاصی می توانید بلیط ارزان دبی تهیه کنید . در فصول خلوت سال از جمله تابستان ها که سفر به دبی کم است ، بلیط ها تخفیف می خورند . همچنین می توانید از بلیط های چارتری دبی استفاده کنید .

مدارک مورد نیاز :

  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ویزای دبی
  • بلیط رفت و بازگشت

کجا اقامت کنیم ؟

گرند هتل پانوراما بور دبی : هتل پانوراما ازهتل های سه ستاره دبی است که در قلب بور دبی واقع شده و از امکانات بسیار متنوعی با قیمت بسیار مقرون به صرفه برخوردار است . موقعیت این هتل نیز عالی است و دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری شهر دارد .

  • هزینه اقامت : از 253 هزار تومان در هر شب
  • امکانات هتل : سرویس 24 ساعته | کافی شاپ | دربان
  • آدرس : P.O.Box 773 , Khalid Bin Waleed Road , Dubai

هتل سنت جورج : این هتل در موقعیتی استراتژیک در دبی کریک ، در نزدیکی ایستگاه متروی الراس واقع شده است و چشم اندازهای باشکوه از دبی قدیم و جدید دارد . این هتل از هتل های سه ستاره دبی است

  • هزینه اقامت : از 230 هزار تومان در هر شب
  • امکانات : رستوران بین المللی | اینترنت وای فای (ساعات محدود رایگان)
  • آدرس : Khaleed Bin Waleed Road , Computer Street , Bur Dubai

هتل سی ویو : هتل سی وییو از هتل های 4 ستاره است که با چشم اندازی از دریا در نزدیکی مرکز خرید و تفریحی دبی واقع شده است. مهمان های هتل می توانند از انواع اتاق ها و سوئیت ها با امکانات مختلف انتخاب کنند .

  • هزینه اقامت : از 300 هزار تومان در هر شب
  • امکانات : رستوران | کلوپ شبانه
  • آدرس : Al Mina Rd , Opp. Dubai Customs , Bur Dubai

راهنمای جامع سفر ارزان به دبی

چه کارهای را انجام دهیم ؟

سواحل دبی : گرچه استفاده از بسیاری از سواحل دبی مستلزم پرداخت هزینه است . اما می توانید از سواحل رایگان دبی لذت ببرید . شما می توانید در سواحلی که تنها هتل 7 ستاره در جهان ، برج العرب ، قرار دارد بدون پرداخت هزینه استفاده کنید . راستی با مطالعه مطلبتفریحات رایگان دبی آیتم های تفریحی بیشتری را انتخاب کنید .

یک ابرا بگیرید : ابرا نوعی قایق در دبی است که برای چندین دهه کالاها و مردم را در سراسر رودخانه حمل می کنند . آنها از قبل از قرن بیست و یکم ساخته شده اند و برای مسافران تور دبی بسیار جالب توجه است . می توانید از این کشتی های چوبی سنتی با پرداخت هزینه کمتر از 1 خرما لذت ببرید !

از موزه شتر دوبی دیدن کنید : بدون پرداخت هیچ هزینه ورودی ، می توانید از موزه شتر دبی دیدن کنید . این موزه به منظور احترام مردم محلی به شتر است . شما همچنین می توانید در مورد نقش دارویی شتر ها در جامعه سنتی یاد بگیرند.

گشتن در دبی مال : بزرگترین مرکز خرید در جهان که دارای بیش از 1000 فروشگاه و صدها فروشگاه دیگر از غذا و نوشیدنی است . حتی اگر قصد خرید در فروشگاه نداشته باشید ، میلیون ها جنس تخفیف خورده شما را به خرید کردن ترغیب می کند . به علاوه اینکه دبی مال تفریحات و سرگرمی های زیادی دارد .

چه چیزی بخوریم ؟

رستوران شتی دبی (Shetty Lunch Home) : شتی رستورانی مشهور برای غذاهای خوشمزه گواست . این رستوران غذاهای شمال هندی ، چینی و غذاهای دریایی را در قیمت های جالب در اختیار شما قرار می دهد . فراموش نکنید که Prawn Curry و Neer Dosa را امتحان کنید .

  • هزینه هر وعده : هر وعده غذا برای 2 نفر در حدود 5 هزار تومان
  • ساعت های کاری رستوران : ساعت 11:30 صبح تا 3:30 و ساعت 7 صبح تا 11:30 بعدازظهر
  • آدرس رستوران : دبی ، نزدیک بازار طلال ، کلنی شیخ حمدان | تلفن: 971043707112+

آل ابراهیمی پالاس (Al Ibrahimi) : آل ابراهیمی برای غذاهای پاکستانی ، از قبیل مرغ قورما و گوشتخوار کوهی مشهور است . این رستوران به کسانی که عاشق گوشت هستند پیشنهاد می شود .

  • هزینه هر وعده : هر وعده غذا برای 2 نفر در حدود 9 هزار تومان
  • ساعت های کاری رستوران : روزهای 12:30 تا 16:00 و 7 بعد از ظهر تا 12 شب نیمه شب
  • آدرس رستوران : دبی ، خیابان کاراما غذا | تلفن: 971551908098+

رستوران چینی کانکشن (Chinese Connection) : این رستوران یکی از بهترین رستوران های چینی است که مخصوصا برای Sizzler Platter شهرت دارد .

  • هزینه هر وعده : هر وعده غذا برای 2 نفر در حدود 6 هزار تومان
  • ساعات کاری رستوران : روزهای 12 تا 12 بعد از ظهر
  • آدرس : دبی ، Century Mall، Mamzar | تلفن: 97142969610+

راهنمای جامع سفر ارزان به دبی

اگر تمایل دارید در هزینه هایتان بیشتر صرفه جویی کنید :

خرید : یک راه عالی برای خرید ارزان در دبی ، بازدید از یک بازار محلی یا سوک است . در بازارهای محلی همه چیز از جواهرات گرفته تا ادویه جات را می توانید با قیمت های مناسب تهیه کنید .

سفر روزانه به ابوظبی : ابوظبی ثروتمندترین شهر امارات است . اگر دوست داشته باشید می توانید سوار اتوبوس شوید و با پرداخت هزینه تقریبا 3 هزار تومان به این شهر بروید و از آن دیدن کنید . از آنجا که یک سفر کوتاه 2 ساعته است ، اگر از اوایل روز به ابوظبی بروید ، به راحتی می توانید در شب به دبی بازگردید .

کویر سافاری : کویر یکی از بهترین تفریحاتی ایت که می توانید در دبی انتخاب کنید . می توانید از کویر سافاری ، دوچرخه سواری و ... لذت ببرید . اگر به کویر بروید ، می توانید هر تفریح را که بخواهید تجربه کنید . قیمت بسته های کویری از حدود 4 هزار تومان شروع می شوند . البته تهیه تور کویر سافاری می تواند راحت تر باشد ولی ممکن است قیمتش برایتان بالا باشد .

راهنمای جامع سفر ارزان به دبی

راهنمایی های اب زیر کاهانه

سفر به دبی در زمان خلوت : دبی در فصل تابستان ، ماه آوریل تا اوت ، داغ ترین شهر است . در این ماه ها بلیط هواپیماها و همچنین قیمت هتل ها ارزان تر است .

بلیط های چارتری دبی : اگر وقتتان آزاد است و می توانید در هر زمانی چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوِِد ، با عضویت در کانال های تبلیغاتی آژانس های مسافرتی از بلیط های لحظه آخری دبی اطلاع پیدا کنید .

استفاده از مترو : تاکسی گرفتن در دبی می تواند بسیار گران باشد . از این رو ، یک راه خوب برای صرفه جویی در پول شما این است که با مترو سفر کنید . شما به راحتی می توانید بلیط یک روزه را در حدود 2 هزار تومان خریداری کنید .

خرید در بازار کرامه : اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید ولی باز هم مجبور به خرید هدایا و سوغاتی هستید ، پیشنهاد می کنیم به سمت بازار کراما برودی . این بازار یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدایای ازران قیمت است .

تبادل ارز : در حالی که می توانید ارز خود را در ایران تغییر دهید، بسیاری از مسافران پیشنهاد می کنند برای نرخ های بهتر ، مبادله ارز در بانک ها و از نمایندگی های ارز در دبی انجام دهند .

اگر فکر می کنید سفر به خارج از کشور گران است ، دوباره به دبی فکر کنید ! پس برای چی منتظری ؟ فکر کردن را تمام کنید و برای تعطیلات بعدی تان برنامه ریزی کنید .