تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

هیجان انگیز تفریحات تایلند


تایلند یکی از کشورهای زیبا و پهناور که بسیار جذاب است با بهترین تفریحات و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری با طبیعت بسیار زیبا که نباید از دست داد با غذاهای بسیار لذیذ تنوع فراوان  که قابل تصور نیست این کشور به سبب برخورداری از آب و هوای منحصر به فردی که دارد و همچنین شهرهای بسیار زیبا و توریستی خود همچون پاتایا، بانکوک وپوکت همواره مورد توجه ویژه گردشگران بوده است

 

 

دنیای دریایی اوسیس در پاتایا:


یکی از بی نظیر ترین تفریحات جالب پاتایا است که نباید از دست داد بسیار جذاب این شهر می توانید انواع تفریحات آبی و غیر آبی را تجربه نمایید. در این مکان علاوه بر تماشای نمایش خیره کننده دلفین ها می توانید خودتان هم تنی به آب بزنید و با دلفین ها بازی کنید! اصلا هم لازم نیست کوچکترین ترسی داشته باشید یکی از لذت بخش ترین تفریحات پاتایا که خصوصا برای کودکان بسیار جذاب است، بازی کردن با دلفین ها در دنیای دریایی اوسیس است. چراکه هم این دلفین ها تربیت شده هستند و هم اینکه شاید حیوانی بی آزارتر از دلفین ها در دریا و اقیانوس‌ها وجود نداشته باشد.

 

 

لذت پرواز در تور گیبون پاتایا:


میتوان گفت یکی از پرهیجان ترین تفریحات است اما اگر پرواز در تورگیبون این شهر را تجربه کنید فقط لذت نمی برید بلکه هیجانی را تجربه خواهید کرد که شاید دیگر در عمرتان چنین لحظاتی بوجود نیاید البته گفتنی است که هیچ نیازی به ترس از بابت مسائل ایمنی وجود ندارد، مطمئن باشید که قبل از انجام این پرواز هم آموزش داده می شوید هم می توانید خودتان از سیستم ایمنی درنظر گرفته شده اطمینان خاطر حاصل کنید. در این جنگل ۱۹ ایستگاه برای تجربه این هیجان فراموش نشدنی درنظر گرفته شده است که انتخاب هر کدام از این ایستگاه ها بستگی به دل و جرات شما دارد.

 


 

 

 

فستیوال آب تایلند:


یکی از بهترین وزیبا ترین تفریحات که بسیار جذاب و عالی میباشد در یکی از روزهای سال یک فستیوال خاص و البته بسیار شادی دارد که عموم مردم نیز در آن شرکت می کنند، مثلا در هندفستیوال رنگ را داریم و در اسپانیا فستیوال پرتاب گوجه اما بد نیست بدانید که فستیوال معروف تایلند، جشن آب است که به Songkran معروف می باشد.


 

سامویی و مدرسه آشپزی آرون:


اگر در خلال سفر خود به تایلند قصد دارید یک تور هم به جزیره زیبای سامویی داشته باشید، بد نیست سری هم به مدرسه آشپزی آرون که در جاده رینگه قرار دارد، بزنید. این مدرسه آشپزی که در واقع بشکل یک خانه می باشد، از بهترین رستوران های سامویی نیز هست. سرآشپز این رستوران یکی از بهترین و معروف ترین سرآشپزهای تایلند است که پیش از این مشغول به اداره یک رستوران تایلندی در سیدنی استرالیا بود.

 

 

 غواصی در پاتایا:


یکی از جالب ترین و زیبای های که در دریا هست میتوانید ببینید غواصی است که بسیار جذاب و زیبا میباشد غواصی معروف ترین ورزش آبی در تایلند است. و تجربه ای ست که شما هرگز آن را فراموش نمی کنید. در سفر به تایلند حتما این ورزش آبی را تجربه کنید چرا که دنیای زیر آب یک دنیای جدید بر روی دیدگان شما باز می شود.




پارک آبی:

پاک آبی که میتوان گفت یکی از محبوب ترین و خاص ترین تفریحات که قابل تصور نیست بسیار هیجان انگیز  از جذاب ترین و بهترین تفریحات تایلند است. این پارک آبی به دلیل تنوع بی نظیر و وسعتش به بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا و البته از مهمترین تفریحات در پاتایا تبدیل شده است 


 

 


منبع:

 

http://www.blogsky.com/kooris-6/post/index


بهترین هتل های استانبول

میتوان گفت یکی از بی نظیر ترین کشورهای که نباید از دست داد یا یهترین تفریحات که قابل تصور نیست با بهترین جاذبه های گردشگری دیدنی بی نظیر استانبول با بهترین و هتل و امکانات عالی که شهرت بسیاری دارد این کشور بخاطر جاذبه های گردشگری فراوان و بسیار زیبا  و قیمت های مناسب طرفدارن بسیاری دارد

 

  کشورهای بسیار  زیادی در دنیا وجود دارد، این کشور ها توانسته اند با بازسازی و بهبود زیرساخت های خود پیشرفت و رشد بسیار خوبی را برای کشور فراهم آورده است. مالزی و سنگاپور دو کشور بسیار زیبا و رویایی است،این دو کشور در کنار کشور تایلند توانسته اند فضای بسیار خوبی را در حوزه گردشگری ایجاد کنند در ادامه با وبلاگ ولاس همراه باشید تا به معرفی جاذبه های توریستی مالزی و سنگاپور بپردازییم.
مالزی جزو کشورهای بسیار موفق در ده اخیر بوده است که توانسته در تمام جهات پیشرفت بسیار خوب و متوازنی را داشته باشد، این کشور امروزه بهترین امکانت را در اختیار شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند می گذارد، سالانه درآمد بسیار خوبی از این طریق وارد چرخه اقتصادی مالزی می شود و با جذب سرمایه خارجی این فرآیند به صورت بسیار خوبی تداوم دارد. در ادامه با جهان توریسم چند مورد از جاذبه های دیدنی مالزی و سنگاپور می پردازییم با جاذبه های گردشگری جهان همراه باشید.

هتل الیت استانبول:

میتوان گفت بی نظیر ترین هتل استانبول که قابل تصور نیست با بهترین امکانات رفاهی که عالی میباشد سالن کنفرانس سونا لابی پارک کودکان جکوزی کافی شاپ آژانس خدمات مسافرتی رستوران ماهواره خدمات خانه داری پارکینگ اختصاصی هتل اینترنت در لابی فضای سبز پارکینگ سرپوشیده اینترنت در واحد گشت درون شهری و برون شهری نمازخانه تاکسی سرویس لاندری سالن ورزشی صندوق امانات اختصاصی کافی نت فروشگاه و غرفه ترانسفر رایگان فرودگاه گیم نت چایخانه سنتی چایخانه در بام هتل زمین تنیس بیلیارد


 

 


هتل دیوان استانبول هتل دیوان استانبول:

این هتل یکی از هتل های ناب که شهورت جهانی دارد که بسیار عالی میباشد با بهترین امکانات که نباید از دست داد ضمنا مسافران آن می‌توانند پس از گذراندن یک روز کاری و یا گشت و گذار و خرید در سالن ورزش، استخر سر پوشیده، مرکز اسپا و حمام ترکی خستگیشان را در کنند. هتل دیوان استانبول تا متروی شیشلی ۱۲ دقیقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه و پل بسفر در پنج کیلومتری آن هستند این هتل به خاطر داشتن امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، اینترنت پر سرعت و دسترسی راحت به فکس گزینه مناسبی برای سفرهای کاری شما محسوب می‌شود


 

هتل سوئیسوتل هتل سوئیسوتل:

هتل با بهترین امکانات رفاهی که توجه زیادی از گردشگران را جذب کرده است که اشاره شده است به این هتل بی نظیر     یکی از هتل‌های استانبول است که جزء مجموعه هتل‌های پیشرو جهان حساب می‌شود و در قلب استانبول، در کنار باغی زیبا واقع شده و نمایی زیبا رو به بسفر دارد. هتل سوئیسوتل استانبول اتاق‌هایی دلباز و زیبا با دکوراسیونی به سبک سنتی اروپایی دارد و حمام‌های لوکس و منظره‌ای جذاب از قسمت تاریخی شهر جزء امکانات دیگر اتاق‌های آن هستند. از امکانات ورزشی‌اش هم می‌شود به مرکز اسپا، استخر سرپوشیده آب گرم، سالن ورزش و حتی کلاس‌های پیلاتس اشاره کرد

 

 

هتل ردیسون بلو پرا هتل ردیسون بلو پرا :

این هتل یکی از معروف ترین هتل های استانبول که نظیر ندارد اتاق‌های ردیسون بلو پرا با دکوراسیونی زیبا و مجلل، امکانات خوبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت دیجیتال، قهوه‌ساز و چایی‌ساز، تلویزیون و حمام دارند. شما می‌توانید در تراس آن بنشینید و همینطور که منظره زیبای استانبول و شاخ طلایی را نگاه می‌کنید، صبحانه‌ای مفصل و شاهانه هم نوش‌ جان کنید. هتل ردیسون بلو پرا همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی و اینترنت پرسرعت در تمامی قسمت‌هایش است. اینجا تا متروی تونل اسکوئر پنج دقیقه فاصله دارد و با بعضی از دیدنی‌های استانبول مثل کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سلیمانیه در سه کیلومتریش هستند.

   ادامه مطلب ...

بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه

میتوان گفت تور ترکیه با بهترین تفریحات و جاذبه های گردشگری که فوق العاده میباشد که پراز آرامش است که نباید از دست داد مراکز خرید عالی با بهترین قیمت ها و برند ها که نباید از دست داد
 

 قلعه روملی حصار:

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در ترکیه که بسیار جذاب میباشد  حتی قابل تصور نیست این قلعه در تنگه بسفر در ساحل «روملی» در شهر استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج واقع شده ‌است و یکی از قلعه‌های مشهور کشور ترکیه است، بنای بسیار بزرگ و زیبا به شکل مستطیل، این قلعهٔ بسیار زیبا توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده‌است.

 



ساحل پاتارا:


میتوان گفت بهترین ساحلی است که در طول عمر دیده اید یکی محبوب ترین و زیباترین که پراز آرامش ناب است که میتوان بسیار لذت برد از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه است که هیچ ساختمانی به جز یک کافی شاپ در امتداد آن دیده نمی شود. یک گونه در حال انقراض لاک پشت سرگنده در این منطقه تولیدمثل می کند. دهکده مجاور پاتارا زادگاه سنت نیکولاس، اسقف بیزانسی قرن چهاردهم بود که بعدها به افسانه بابانوئل بدل شد.




 پاموک کاله:

این شیب های پلکانی که یکی از زیباترین شیب ها میباشد که نباید از دست داد که حتی  قابل تصور نیست  توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است.



 

بدروم:

میتوان گفت یکی از بی نظیرترین سواحلی که نظیر ندارد این شهر با سواحل شنی و خیابان های پر از فروشگاه مجلل و رستوران های با کلاسش و غذاهای لذیذ خوشمزه که سالهاست که گردشگاه محبوب توریست ها در ترکیه است. نام باستانی آن هالی کارناسوس است و یکی از عجایب هفت گانه عهد باستان بوده است.




کوه نمرود:

میتوان گفت یکی از جاذبه های بسیار جداب که قابل تصور نیست بسیار جذاب و دیدنی در سال 62 قبل از میلاد، شاه آنتیوکوس اول، یک مقبره با مجسمه های عظیمی از خود، دو شیر، دو عقاب و خدایان یونانی و ایرانی مختلف در قله این کوه ساخت. از زمان ساخت این مقبره، سر این مجسمه ها از بالای کوه به پایین غلتیده و در این مکان پراکنده شده اند این کوه 2134 متر ارتفاع دارد و در جنوب شرقی ترکیه و در نزدیکی شهر آدی یامان واقع شده است.




 اولودنیز:

بهترین و جذاب ترین ساحل ناب به خاطر رنگ های آبی آن معروف است که بسیار زیبا و آرامش بخش که یکی از مناسب ترین ساحل های مدیترانه برای عکاسی است.





مسجد آبی:

بهترین جاذبه گردشگری ترکیه که نظیر ندارد مسجد سلطان احمد در استانبول با شش مناره و معماری کاملش از نمای بیرونی بسیار تأثیرگذار است. در حالیکه هنوز هم به عنوان مسجد از آن استفاده می شود، یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در استانبول است. این مسجد بین سال های 1609 و 1616 ساخته شد و مانند بسیاری از مسجدهای دیگر، مقبره سازنده اش در داخل آن قرار دارد.






دودکش های پریان گورمه:

میتوان اشاره کرد یکی از محبوب ترین جاذبه های ترکیه که بسیار خاص میباشد کاپادوکیا به خاطر صخره های طبیعی عجیب و شگفت انگیز و میراث تاریخی منحصر بفرد خود معروف است. یکی از بهترین مکان ها برای دیدن این صخره های عجیب، روستای گورمه است که در میان مخروط های خاکسترهای آتشفشانی واقع شده است که به این مخروط ها، دودکش های پریان اطلاق می شود. این دودکش ها به علت فرسایش بادی و آبی دو لایه آتشفشانی مختلف به وجود آمده اند


 


منبع:

http://www.blogsky.com/blog/myblogs

همه چیز درباره سفر به کشورهای خارجی

تابستان بهترین زمان مسافرت برای گردشگران است که میتوان از مراکز دیدنی تفریحی گردشگری لذت برد خوب اگر اهل سفرید بارو بندیلتان را جمع کنید و راه بیفتید اما همواره نکات زیر را به خاطر داشته باشید تا موجب آزار دیگران و خودتان نشوید ، شاید به نظر ساده باشند اما گاهی خود ما این نکات را فراموش می کنیم .

 

 

 

قصد مسافرت به کشوری را دارید اما هیچ گونه تحقیقی درموردش انجام نمی دهید:


بسیاری از ما هنگامی که می خواهیم به مکانی سفر کنیم هیچ گونه تحقیقی درموردش انجام نمی دهیم از انجام اشتباهات پر هزینه بپرهیزید(مثلا وقتی برای گردش به کشوری می روید کلی پول تاکسی می دهید درحالیکه نمی دانید حمل ونقل با مترو ممکن است کاملا بدون هزینه باشد ) یا اشتباهاتی از قبیل اینکه نمی دانید زمان صرف نهار چه زمانی است. پیش از سفر به کشور های دیگر تحقیقات بسیاری در مورد شرایط و ویژگی هایش انجام دهید.



بالن-سواری



فقط در گروه های بزرگ مسافرت کردن:


منظور ما این نیست که با اعضای خانواده خود به مسافرت نروید اما آیا لازم است هر بازدیدی را با تمام اعضای تور انجام دهید؟ این کار ممکن است برایتان بسیار گران تمام شود چرا که دزد ها و جیب بر ها معمولا گروه های بزرگ خارجی ها را هدف حمله خود قرار می دهند. اگر برایتان امکان دارد گروه را به دو دسته تقسیم کنید تا با تعداد کمتری به گردش بروید.


تنها به کتاب راهنما توجه داشتن:


حتما توریست هایی را دیده اید که تماما سرشان درون کتاب راهنما است و حتی فراموش می کنند که نگاهی به برج ایفل که در کنارشان است بیاندازند! استفاده از کتاب راهنما به عنوان یک راهنما و نقشه کلی بسیار خوب است و اطلاعات خوبی در مورد کشور، علائم و رستوران ها میدهد. اما از آن تنها باید به عنوان یک راهنما استفاده کرد نه یک کتاب مقدس! مدام سرتان را به درون کتاب نیاندازید و از دیدن زیبایی های اطرافتان لذت ببرید!


بدون کسب اجازه عکس گرفتن:


آیا دوست دارید درحالیکه مشغول کار کردن هستید فردی غریبه از شما عکس بگیرد؟! احتمالا پاسختان منفی است. پس تصور نکنید فروشندگان، دست فروشان خیابانی، گاری های دوره گرد و نمایش دهندگان خیابانی مایلند که بدون اجازه شان، از آن ها به هنگام انجام فعالیت شغلی شان عکس بگیرید.



aspen_hotel_istanbul_6

 


محل امن اقامت خود را ترک نکردن:


تمام زمان استراحت خود را درون دیوارهای هتل نگذرانید. وقتی به کشری سفر می کنید چند روزی را در شهرها و دهکده های اطراف محل استراحتگاه یا هتل خود سپری کنید. اگر نسبت به چنین مناطقی بی اطلاع هستید از هتل دارتان بخواهید دهکده یا شهری را به شما معرفی کند، به این ترتیب می توانید طعم غذاهای محلی را بچشید و با فرهنگ و رسوم جدیدی آشنا شوید.


فقط انگلیسی صحبت کردن:

منظور ما این نیست که زبان کشور مقصد را به طور کامل و روان یاد بگیرید، اما یاد گرفتن کلماتی پایه ای می تواند کمک شایانی به شما کند  عبارات مهم را یاد بگیرید، مثلا احوال پرسی کردن، درخواست راهنمایی کردن و چند نوع سوال مشخص کردن، مثل: بیمارستان کجاست؟، دستشویی کجاست؟




صحبت کردن و پریدن وسط حرف راهنما:

اگر توری خصوصی برای خود کرایه نکرده اید، شما، اعضای خانوادتان و دوستانتان تنها افراد تور به حساب نمی آیید پس طوری رفتار نکنید که انگار تنها شما در این تور حضور دارید. بنابراین از پریدن مداوم در وسط صحبت های راهنمای تور و قطع کردن صحبتش بپرهیزید، هنگامی که راهنما در حال آموزش دادن یا پرسیدن سوالی است از صحبت کردن درمورد مسائل شخصی خود اجتناب کنید.




با افراد محلی با بی احترامی رفتار کردن:

یکی از دلایلی که موجب می شود تا از ما به عنوان توریست به خوبی یاد نشود همین مورد است. به جای اینکه زبان آن کشور یا کلمات کلیدی آن را یاد بگیریم با افراد محلی خوب رفتار نمی کنیم و بی احترامی می کنیم چون متوجه زبان ما نمی شوند



 


بی احترامی به مذهب و رسوم یک کشور:


زیبایی این جهان به این است که هیچ دو مکانی در آن به طور کامل مشابه نیستند و از هم متفاوتند، و همین تفاوت ها است که جهان را رنگارنگ و زیبا می کند. دیدن غذا، مردم، آیین ها، فرهنگ و رسوم متفاوت از هم، موجب فروتنی فرد و کسب تجربیات گوناگون می شود.



e56qfeo85ck3rrzhoxec



شیوه مسافرت خود را تغییر دهید!

همیشه در تمام تور های مسافرتی، در تمام اتوبوس ها و پروازهای خارج از کشور، یک توریست حضور دارد که همیشه تن صدایش پنج برابر سایرین است، میان سخنان راهنمای تور می پرد، در کلیساهای کوچک و موزه ها از نور فلش دوربین استفاده می کند یا در هواپیما از مسائل شخصی اش صحبت می کند! این توریست همان فردی است که سخنان نپخته و جاهلانه اش موجب شرمندگی و خجالت زدگی ما می شود. اگر تا به حال چنین فردی را در سفرهای خود ندیده اید، شاید آن شخص خود شما باشید!


 

جاذبه های بی نظیر بالی با مجللترین هتل ها

تور بالی یک مقصد بی نظیر با تفریحات بسیار زیبا بهترین و مجللترین هتل ها با بهترین خدمات رفاهی تفریحی جاذبه های بسیار جذاب طبیعت ناب که نباید از دست داد  معروف ترین و پرطرفدارترین تور اندونزی است. شهر بالی  که نمی توان به سادگی آن را با نقطه ای دیگر بر روی این گره خاکی مقایسه نمود.این جزیره سالها به عنوان بهترین جزیره از طرف مجله بین المللی مسافرت انتخاب گردیده است.

 

راهنمای سفر به جزیره بالیراهنمای سفر به جزیره بالی

 

جاهای دیدنی بالی:

جزیره دیدنی بالی پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری می باشد و می توان با چند دقیقه پیاده روی به این جاذبه های توریستی رسید و در سایت بالی دات کام می توانید این دیدنی ها را مشاهده کنید.

 معبد مادر بالی:

معبد مادر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزایر بالی و با قدمت ترین معابد هندوستان می باشد که سالانه در این معبد ،مراسم های مختلفی به منظور آشنا شدن با آیین و دین هندوها برگزار می شود.

 

معبد مادر در بالیمعبد مادر در بالی


 کوه باتور بالی

کوه باتور یکی از دیدنی های بالی ست که توسط گلها و گیاهان سرسبز احاطه شده است و بیشتر گردشگران برای دیدن طلوع آفتاب خود را به این کوه زیبا می رسانند تا نظاره گر طلاع خورشید باشند.


کوه باتور در بالیکوه باتور در بالی


هتل های بالی:

بدون شک هتل‌های لوکس بسیار زیادی در سرتاسر جزیره بالی وجود دارند که سعی می‌کنند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.اما دراین‌ بین برخی از این هتل‌ها تلاش دارند تا با ارائه برخی خدمات عجیب و البته جالب، هرچه بیشتر به چشم مشتریان بیایند.

۵ تا از هتل های خوب بالی

  • هتل نیکو بالی (NIKKO HOTEL BALI)
  • هتل پولمن بالی (PULLMAN HOTEL BALI)
  • هتل رامادا بینتانگ بالی (RAMADA BINTANG HOTEL BALI)

هتل های بالی

 


 هتل گرند:

نیکو رو به روی اقیانوس هند قرار دارد این هتل یکی از بی نظیر ترین هتل های بالی که دارای محبوبیت خاصی میباشد با بهترین خدمات رفاهی  این هتل دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد و 4 استخر دارد که به یکدیگر متصلند ، اینترنت و پارکینگ هتل رایگان هستند. خدمات ترنسفر رایگان به گالری بالی و کلکسیون بالی انجام می گیرد. اتاق های هتل گرند نیکو دارای بالکن می باشند که یا به سوی باغ هستند یا نمای زیبایی از اقیانوس را می توان از آنجا دید. تلویزیون صفحه تخت ، چای/قهوه ساز نیز در اتاق ها موجود می باشند. برای افرادی که علاقه به ورزش کردن دارند نیز یک باشگاه بدنسازی وجود دارد ، در مرکز اسپا نیز انواع خدمات ماساژ ارائه می شود و آن دسته از افرادی که علاقه به آفتاب گرفتن نیز دارند استخر با صندلی های آفتاب گرفتن موجود می باشد. انواع غذاهای ایتالیایی ، غذاهای سنتی بالی ، ژاپنی و اروپایی در رستوران هتل سرو می شود. انواع غذاهای هندی و دریایی را نیز می توانید در رستوران های دیگر هتل میل کنید.