تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور زیارتی مشهد هتل آپارتمان کیش بافان

تور زیارتی مشهد هتل آپارتمان کیش بافان

حرکت رفت و برگشت با قطار

اقامت به مدت۲ شب و۳روز

 

14355706467531435570651412

musque_clipart1 تور مشهد بواسطه زیارت بارگاه امام رضا (ع) ، سراسر آکنده از عطر معنوی ست . اما در کنار این فیض بزرگ معنوی نمی توان از سایر جاذبه های گردشگری مشهد صرف نظر نمود . تفریحات در مشهد با شادی و تنوع زیادی همراه است و بازدید از موزه های مشهد میتواند یکی از جذابیت های این کلانشهر باشد . می توان با یک برنامه ریزی منسجم ، این تور را به خاطره ای فراموش نشدنی بدل کرد . بازدید از مراکز خرید مشهد مقدس را هم فراموش نکنید ، می توانید مناسب ترین سوغات مشهد را از همین مراکز تهیه کنید .

hotel1-turkeythmb

هتل آپارتمان کیش بافان مشهد یکی از هتل آپارتمان های خیلی خوب می باشد. هتل آپارتمان کیش بافان مشهد در خیابان امام رضا یکی از زیباترین خیابان های ایران قرار دارد.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل سیستم کولر گازی و گرمایشی رادیاتور , لاندری, رستوران در لابی می باشد.

منوی غذایی هتل آپارتمان کیش بافان مشهد انتخابی است.
نزدیکی به حرم مطهر:     ۱۰ دقیقه پیاده روی
نزدیکی به فرودگاه:     ۲۰ دقیقه
نزدیکی به راه آهن:     ۲۵ دقیقه

 

haram07-qpr

anunce1نکات ضروری در مورد تور مشهد :

۱ – ساعت ورود به هتل ۱۴ و خروج ۱۲ میباشد .
۲ – برای داشتن ترانسفر در هنگام رزرو تور مشهد ، با همکاران ما در آژانس هماهنگی نمایید .
۳ – تور مشهد هوایی ، همه روزه و در چندین ساعت روز از تهران برگزار می شود .
۴ – در زمان اقامت در هتل های مشهد ، میتوانید با هماهنگی به تعداد روزهای تور خود اضافه نمایید .
۵ – در کلیه هتل های مشهد ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست .
۶ – رزرو تور مشهد برای دوستانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند به راحتی امکان پذیر است .
۷ – تور مشهد چارتر و غیر قابل استرداد میباشد .

 

رزرو تور مشهد در تمامی ایام سال ، تور ارزان مشهد ، تور هوایی مشهد ، تور مشهد با قطار درجه یک را با مناسب ترین قیمت ها در کنار ما تجربه کنید .

تماس با ما …………………………………………………………………………… ۴۳۶۷۴۳۶۷

کانتر مربوطه آقای صبوری

شماره نماس………………………………………………………………………۰۹۳۷۲۱۰۰۸۳۵

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان لبخند مشهد
Labkhand hotel Mashhad

هتل آپارتمان لبخند در سال ۱۳۹۲ ، در ۸ طبقه شامل واحد های سوئیت یک خوابه و با ظرفیت ۹۶  نفر افتتاح شده است . این هتل ، از مناسب ترین هتل آپارتمان های مشهد ، از لحاظ قیمت و کیفیت بشمار می آید و تنها ۵۰۰ متر تا حرم رضوی فاصله دارد . رزرو تور مشهد هتل آپارتمان لبخند میتواند سفر خوبی را برای شما رقم بزند .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

در طراحی هتل آپارتمان لبخند ، شرایط رفاهی میهمانان تا حد ممکن در نظر گرفته شده است . طبقه اول کلیه واحد های هتل لبخند مشهد بصورت تخت تویین (مجزا) میباشد که با توجه به درخواست میهمان و جنسیت میهمانان مد نظرقرار میگیرد . سایر طبقات بصورت تخت دبل میباشد . در هر طبقه تعداد دو واحد بصورت سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دو واحد فقط سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد که با توجه به درخواست میهمان اتاق مورد نظر  برای ایشان در نظر گرفته میشود . ظرفیت نفر اضافه برای هر واحد هتل لبخند دو نفر میباشد که در صورت درخواست میهمان تا سه نفر اضافه  نیز برای هر واحد قابل اجرا است .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

هتل آپارتمان لبخند مشهد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

هتل آپارتمان لبخند مشهد

امکانات و خدمات هتل لبخند ، آنرا به یکی از راحت ترین هتل های مشهد تبدیل نموده است . اتاقهای شیک ، اینترنت در لابی و اتاقها بصورت رایگان ، لاندری ، آشپز خانه ، رستوران ، خدمات ۲۴ ساعته خانه داری وکافی شاپ ، صندوق امانات الکترونیکی در هر اتاق ، سیستم گرمایش و سرمایشی مجزا برای هر اتاق ، صبحانه رایگان بصورت بوفه و … از امکانات هتل آپارتمان لبخند بشمار می آیند .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

هتل آپارتمان لبخند مشهد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

هتل آپارتمان لبخند مشهد

آدرس هتل آپارتمان لبخند : مشهد ، خیابان امام رضا ۸ ، کوچه ربیعی
فاصله هتل آپارتمان لبخند تا حرم : ۵۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان لبخند تا مرکز شهر : ۵ دقیقه
فاصله هتل آپارتمان لبخند تا فرودگاه : ۳۵ دقیقه

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

هتل آپارتمان لبخند مشهد

روستای مایان در مشهد

روستای مایان در مشهد

 

یکی از بهترین تفریحات مشهد ، سر زدن به طبیعت اطراف این شهر است . روستاهای زیبایی در اطراف مشهد قرار دارد که میتوان استفاده از آنها را در برنامه تور مشهد خود جای دهید . یکی از این روستاها ، روستای مایون است . که طبیعت زیبایی دارد .
روستای مایان در مشهد

روستای مایان در مشهد

garden_with_a_pond-turkeythmb

 

  روستای مایان در مشهد  در دل دره ای سبز و زیبا در جنوب شهر طرقبه واقع است که بعد از عبور ازپیچ و خم مسیر روستای حصارگلستان است و دارای سه بخش مایان سفلی و وسطی و علیا می باشد. قدمت نام مایان به دوران خیلی دور می رسد که بواسطه کوهستانی بودن منطقه معماری روستا به شکل پلکانی بوده و چشم انداز زیبا و باغهای سرسبز میوه و رودخانه ای که از دامنه های بینالود سرچشمه گرفته و مسیر ازغد – مایانات و حصار راطی کرده و به بند گلستان می ریزد، از دیگر آثار قدیمی روستا مزار « امامزاده میرزا عرب» می باشد که حسب و نسب آن با واسطه به امام زین العابدین (ع) می رسد ، نقل است که مردم مایان علیا از نسل این امامزاده می باشند. از شواهد چنین برمی آید که مایان علیا محل حضور و گذر بزرگان و عرفای دین بوده و سنگ قبرهای موجود موید این مدعاست.  همچنین درخت کهنسال و ارزشمند ارس که همچون نگهبانی از روستا پاسداری می کند عمری دیرینه دارد. یکی از شاخه های فرعی جاده ابریشم از کنار مایان علیا گذر می کند که یادآور اقتصادی شکوفا و معتبر در گذشته این منطقه بوده است . آثار بجامانده از آب انبارهای قدیمی در این روستا حکایت از مردم خیر و انسان دوست این منطقه برای استفاده کاروانیان و رهگذران و مسافران تشنه دارد .

روستای مایان در مشهد

روستای مایان در مشهد

 

home-turkeythmb

 

روستای مایان علیا معروف به مایون یکی از روستاهای خوش آب و هوای اطراف طرقبه مشهد می باشد  و دارای هشتاد و دو  خانوار بوده  (سرشماری سال 85) و  جمعیت آن خوشبختانه رو به افزایش می باشد . مایان علیا در مسیر حصار گلستان روستای مایان سفلی (پی رود خانه )و مایان وسطی (درباغ) می باشد . که روستای ازغد نیز بعد از مایان علیا می باشد.این روستا از جهت تاریخی دارای قدمت زیادی می باشد . که وجود مقبره های با قدمت چند صد سال گواهی بر این مدعاست.درآمد مردم از راههای دامداری و کشاورزی که عمدتا باغداری و کشت گندم در تخته مایان می باشد.

روستای مایان در مشهد

روستای مایان در مشهد

house_garden-turkeythmb

 

مایان سفلی (مشهد) نیز روستایی از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران است.این روستا در دهستان طرقبه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۰۸ نفر (۹۷خانوار) بوده‌است .

روستای مایان در مشهد

روستای مایان در مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد


 بهترین مراکز خرید مشهد

اگر برای سفر ، تور مشهد را انتخاب کرده اید ، حتما آشنایی با این شهر نیز برایتان اهمیت دارد . تفریحات در مشهد از اصلی ترین جاذبه های این شهر محسوب می شوند که به علت تنوع در بین گردشگران از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده اند ، از  دیگر جاذبه های مشهد ، مراکز خرید متعددی ست که ساعتها توجه گردشگران را به خود جلب می کند . در زیر به معرفی مهم ترین مراکز خرید مشهد می پردازیم تا فرصت برنامه ریزی مناسب هنگام سفر به این شهر را داشته باشید :

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

مشهد

بازار رضا

shopping_center_clipart8برای خرید سوغات مشهد ، بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید مشهد ، بازار رضاست . زعفران مرغوب ، نقره جات و سنگ های گرانبها مانند فیروزه و عقیق، نبات ، سجاده و … از جمله اجناسی ست که در این مرکز بفروش می رسد . ورودی و خروجی این بازار یکی از سمت میدان آب یا فلکه آب و دیگری هم ۱۷ شهریور است . از مهم ترین ویژگی آن نزدیکی به حرم امام رضا (ع) می باشد .

xn--pgbkfm8fnd.net

بازار رضا مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

shopping_center_clipart8از دیگر مراکز خرید مشهد ، مرکز خرید زیست خاور است که در ابتدای خیابان شریعتی یا همان کوه سنگی قرار دارد . مساحت این مرکز حدودا ده هزار متر مربع است و که بنای اصلی ساختمان پاساژ ۷۵ هزار متر مربع است و ۱۷ طبقه ای است و ارتفاع کل بنا حدودا ۷۰ متر است .  هر جنسی را که بخواهید می توانید در این مکان خریداری کنید . در کنار این مرکز خرید هم سینمایی قرار دارد که می توانید تازه ترین های سینمای ایران را در آن ، مشاهده کنید .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

shopping_center_clipart8الماس شرق از بزرگترین مراکز خرید در مشهد محسوب می شود . این پاساژ در محیطی به اندازه ۶۵۰۰ متر مربع بنا شده و با ۵ طببقه احداث شده ست . حدودا ۱۲۱۰ واحد تجاری در این مرکز بنا شده که همه در حال فروش محصولات هستند . البته همه امکانات مجتمع الماس به مغازه های آن بر نمی گردد بلکه مکان هایی نظیر رستوران های بین المللی و فضای استراحت، اورژانس پزشکی، بانک، پست و سرویس های بازی برای بچه ها و نمازخانه نیز در این مکان دایر است که به رفاه بیشتر گردشگران و خریداران می انجامد. در پارکینگ این مرکز که حدود ۲۷۰۰ اتومبیل در آن جای می گیرد می توانید به راحتی اتومبیل تان را پارک کنید و به خریدی آرام بپردازید. انواع سازه های زیبا در نما و معماری این ساختمان بکار رفته که همه به زیبایی این بنا کمک می کنند .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

shopping_center_clipart8برج تجاری آلتون یکی از مراکز تجاری و خرید است که با نمای زیبایش یکی از دیدنی شهر مشهد در خیابان دانشگاه نیز بشمار می آید . در این برج تجاری شما می توانید انواع محصولات کیف و کفش و پوشاک ، صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و معتبرترین برندهای روز دنیا تهیه کنید . جدای از محصولات و اجناس این برج تجاری ، معماری زیبای این مکان باعث شده که سالانه بسیاری از گردشگران حتی برای تفرج و بازدید هم شده به این تجاری با شکوه مراجعه کنند .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

shopping_center_clipart8مرکز خرید پروما در میدان جانباز مشهد واقع شده است . این ساختمان مربوط به شرکت کاروان ستاره شرق می یاشد و در مساحتی حدود ۲۵۰۰ متر ساخته شده است .فست فود ، کافی‌شاپ ، شهربازی ، پارکینگ ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد از امکانات این مرکز می باشد . می توانید در این فروشگاه  ما یحتاج خود از قبیل خوراک و پوشاک را خریداری کنید  و یا فرزندان خود را ساعتها در شهربازی پروما سرگرم نمایید .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید پروما مشهد

هتل پردیسان مشهد


هتل پردیسان مشهد
Pardisan Hotel Mashhad

تور مشهد هتل 5 ستاره می تواند یک تور فراموش نشدنی باشد . اقامت در یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می تواند این سفر را برای شما دلچسب تر کند . هتل پردیسان مشهد از هتل هایی ست که به افراد سخت پسند پیشنهاد می شود . این هتل مجموعه ای کامل با تمام امکانات رفاهی ست . 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل بزرگ پردیسان یکی از بزرگترین هتل های مشهد است که در بهترین منطقه آب و هوایی پایتخت معنوی کشور واقع شده است . این هتل با برخورداری از فضای سبزی کم نظیر دور از هرگونه آلودگی جوی ، صوتی و ترافیکی در سال 1380 به بهره برداری رسید . هتل 5 ستاره پردیسان مشهد با مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع در پنج طبقه و زیر بنای 24000 متر مربع برخوردار از خدمات و تجهیزات پیشرفته می باشد . از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن فضای سبزی بی نظیر است که فضایی آکنده از طراوت ، شادابی و آرامش را به میهمانان پردیسان هدیه می کند .

pardisan6mashhad-qpr

اتاقهای هتل پردیسان مشهد بسیار زیبا طراحی شده اند و هتل دارای 160 واحد اقامتی ست .  انواع اتاق های امپریال ، رویال ، کانکت ، سوئیت دوبلکس ، دبل و سینگل با دکوراسیونی زیبا که با چشم انداز باغ هتل همراه شده است . امکانات موجود در اتاقها ، برای میهمانان هتل رفاه کامل را بهمراه دارد .

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

امکانات هتل بزرگ پردیسان شامل مجموعه آبی استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی ، انواع ماساژ ، سالن بیلیارد ، مرکز فیتنس ، سالن های همایش ، سمینار و آمفی تئاتر ،  رستوران های متعدد ، کافی شاپ ها ، فست فود و سفره خانه سنتی همراه با منوهای مختلف سنتی و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی ، زمین بازی کودکان ، آژانس مسافرتی ، تاکسی سرویس ، خدمات لاندری ، پارکینگ ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن ، ترانسفر به حرم مطهر امام رضا و … می باشد .

pardisan7mashhad-qpr

pardisan3mashhad-qpr

pardisan2mashhad-qpr

آدرس هتل پردیسان مشهد : استان خراسان رضوی ، مشهد ، بزرگراه شهیدکلانتری ، حدفاصل میدان پارک و تلویزیون ، جنب پارک صدا و سیما
فاصله هتل پردیسان مشهد تا مرکز شهر : 25 دقیقه
فاصله هتل پردیسان مشهد  تا فرودگاه: 20 دقیقه

pardisanmashhad-qpr