تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

 

رستوران شورورزی یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که دارای سابقه ای درخشان در رستوران داری است و در بلوار سازمان آب نبش شهید صادقی ۱۵ واقع شده است . استقبال گرم از میهمانان و فضای دنج و لوکس آن دلنشین و غذاهای آن خوشمزه و با کیفیت هستند . یکی از ویژگی های قابل توجه رستوران شورورزی مشهد قیمت های مناسب غذاها بوده که البته با کیفیت ارائه شده آن ها متناسب است . این رستوران مجلل را به همه مسافرین تور مشهد نوروز ۹۵ که به دنبال رستورانی با محیط خانوادگی و غذاهای اصیل ایرانی هستند توصیه می کنیم.

 

http://تورمشهد.net/

رستوران شورورزی مشهد

 

این رستوران شیک و مرتب هم نمای بیرونی خوبی داره هم تزئینات داخلی مناسب .به نظر میاد کمی قیمت ها بالاتره که حتما به دلیل کیفیت بهتره اونه .خیلی برای جشن های خانوادگی از نظر قیمتی مناسب در نمیاد ولی برای دو نفری غذا خوردن خیلی هم عالیه .این رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند و دسر این رستوران شامل کرم کارامل و یک موس شکلاتی،قبلا ژله هم داشتن.میوه هم بود.کرم کارامل شورورزی جزء عالی ترین کرم کاراملهای رستوران های مشهد هست .

  • آدرس: مشهد- بلوار شهید صادقی (سازمان اب)- نبش شهید صادقی ۱۵ رستوران شورورزی
  • شماره تلفن:۰۵۱۳۷۲۶۵۳۰۰
http://تورمشهد.net/

رستوران شورورزی مشهد

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد

مجتمع تجاری فردوسی یکی از بهترین مراکز خرید مشهد می باشد که یک مرکز تجاری کامله که در انتهای سی متری طلاب ، نبش میدان مفتح شهر مشهد قرار داره. زیر بنای آن ۳۰۰۰۰ متر مربع بوده و متشکل از ۷ طبقه و ۷۲۰ باب مغازه است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه در چهار طبقه کامل و دارای اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی ودر سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد.پوشاک ، لوازم عروس و داماد ، ساعت ، بدلیجات ، طلا و جواهر ، کیف و کفش  و . . . اقلامیه که در بازار فردوسی به فروش میرسه .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

بازار فردوسی مشهد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

از جمله خدمات جانبی این مرکز تجاری معروف می توان به : رستوران و فست فود ، کافی شاپ ، تاسیسات ، دوربین مدار بسته ، سیستم اطفا حریق ، برق اضطراری ، پله برقی ، آسانسور ، مسجد و نمازخانه ، اشاره نمود مسجد و نمازخانه در طبقه ۳ واقع شده است.با فراهم کردن محیطی جذاب و ارام میهمانان تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت می نماییم.از دیگر ویژگیهای بازار فردوسی میتوان به نزدیکی و مجاورت به حرم مطهر امام رضا (ع) ،قرعه کشی خودرو و همچنین مسیر دسترسی آسان از کلیه نقاط شهر و امکانات رفاهی شامل دنیای بازی جهت سرگرمی کودکان ، کافی شاپ ، نمازخانه و سرویس رفت و برگشت رایگان به بازار ویژه هتلها اشاره کرد.

  • تلفن: ۵-۰۵۱۱۲۵۱۳۰۰۱
  • آدرس مجتمع تجاری فردوسی: مشهد، انتهای سیمتری طلاب، روبروی بوستان گلشور
http://xn--pgbkfm8fnd.net/


http://xn--pgbkfm8fnd.net/


http://xn--pgbkfm8fnd.net/

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

Parizad School in Mashhad

در مجموعه آستان قدس رضوی و اطراف حرم مطهر، شماری از مدارس قدیمی مشهد وجود داشته که بعضیاش باز سازی شدن و  بعضی هم به همان صورت قدیم باقی ماندن و چند مدرسه ای هم از بین رفته اند. از جمله مدارس قدیمی پریزاد است این مدرسه درجنوب غربی حرم  امام رضا (ع) و در نزدیکی مسجد گوهرشاد مدرسه ای تاریخی بنا شده که از دیدنی های مشهد به شمار میاد .بهتون توصیه میکنم با شرکت در تور مشهد نوروز ۹۵ سری هم به این مکان تاریخی بزنید.این مدرسه متعلق به دوره تیموری است، بانی آن زن نیکوکار و ندیمه گوهرشاد آغا همسر شاهرخ میرزا  می باشد که این مدرسه را به سال ۸۲۳ هـ.ق احداث کرده است. این مدرسه داخل مجموعه اماکن حرم مطهّر امام رضا (ع) قرار دارد و در حال حاضر از آن به عنوان یک یادگار تاریخی اسلامی محافظت می شود.

 

http://تورمشهد.net/

 

مدرسه پریزاد خانم که بنای کوچکی است، این زن از ندیمه های گوهرشاد آغاست و در همان وقت که خانم او مسجد گوهرشاد را می ساخت او نیز این مدرسه را بنا کرد و موقوفه برای آن قرار داد. بیست تا سی نفر طلبه در این مدرسه سکنی دارند.همانند دیگر بناهای دوره تیموری این بنای تاریخی نیز دارای چهار ایوان است و در دو طبقه، شامل بیست و دو حجره ساخته شده است. هر حجره، دارای ایوانچه ای کوچک است که به کاشی های کتیبه دار آراسته شده اند. صحن حیاط بنا بسیار کوچک است و بی نظمی هایی در وضعیت فضاهای درونی بنا بخصوص برخی حجره ها دیده می شود که احتمالاً به خاطر بازسازی های سالهای بعد است.نماهای داخلی همگی به طور گسترده ای تجدید بنا شده اند. صحن کوچک حیاط این مدرسه تاریخی همراه با ساختمانهای بلند اطراف آن احساس ترس ناشی از مکانهای بسته را در فرد بر می انگیزد.تمام قسمت های نمای داخل حیاط بخصوص پیشانی ایوانها و سردر ورودی با انواع کاشی های معرق و گچبری های زیبا پوشش داده شده است.

http://تورمشهد.net/

مدرسه پریزاد در مشهد

 

از قسمتهای نفیس مدرسه، سردر ورودی و دو سمت درِ ورودی است که با چهار تابلوی نفیس کاشی و آجر به صورت معقلی آرایش شده است.این مدرسه بنابر وقفنامه مفصل باقی مانده، املاک و مستغلات فراوانی داشته که برخی از آنها به علت نوسازی ها و تغییرات کلی بافتِ قدیمی مشهد از بین رفته است ، از شرایط مهم واقف این است که مدرسه منحصراً وقف اولاد بانی و طلبه های زائر امام رضا(ع) شده است و هیچ کس غیر از این دو گروه حق استفاده از آن را ندارند.هم اکنون این مدرسه که زمانی در حاشیه بازار زنجیر یکی از بازارهای مهم مشهد قرار داشت، در مجموعه اماکن و بیوتات حرم مطهر جنب کفشداری دارالولایه قرار گرفته است تور مشهد ما قصد داره دیدن این مدرسه را جزو اولویت قرار بده تا از دیدن آن بی بهره نمونید.

رستوران درویش مشهد

رستوران درویش مشهد

رستوران درویشی یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که به دلیل کیفیت بالای غذا شهرت دارد. این رستوران در نزدیکی پارک کوه سنگی می باشد که از جاذبه های گردشگری مشهد است. این رستوران که تازه تاسیس بوده ، از امکانات و فضایی مدرن بهره برده است و در یکی از منطقه های خوش آب و هوا و توریستی شهر واقع شده است . در تور مشهد ما شرکت کنید تا مسافرتی منحصر به فرد برای شما فراهم کنیم.

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

رستوران درویش مشهد

http://xn--pgbkfm8fnd.net/رستوران درویش دارای محیطی دنج و فضایی انرژیک بوده که لذت صرف یک غذای خوب و با کیفیت را دو چندان می کند . دارای منویی متنوع و کامل از لذیذ ترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع پیش غذا و پس غذاهای خوش مزه است .پرسنل این رستوران مجلل کامل ترین سرویس ها را به مسافرین تور مشهد نوروز ۹۵ ( چه مشهدی ها و مشتریان غیر مشهدی) ارائه کرده تا رضایت ایشان به صورت کامل جلب شده و مشتری دائمی این رستوران باشند . یکی دیگر از رستوران های مشهد رستوران پسران کریم می باشد که غذاهای ایرانی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

آدرس: رستوران درویش در خیابان کوهسنگی مشهد ، مقابل کوهسنگی ۸ و جنب بانک قرار دارد . 

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

رستوران درویش مشهد

تور مشهد نوروز ۹۵

تور مشهد نوروز ۹۵

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

لیست هتل های ۴ ستاره مشهد :

هتل ۴ ستاره توس

هتل ۴ ستاره الماس

هتل ۴ ستاره کیانا

هتل ۴ ستاره تارا

لیست هتل های ۳ ستاره مشهد:

هتل ۳ ستاره سهند

هتل ۳ ستاره پارمیدا

هتل ۳ ستاره جواهری

هتل ۳ ستاره جواهری شرق

لیست هتل آپارتمان های مشهد:

هتل آپارتمان کیش بافان

هتل آپارتمان مرمر

برای رزرو هتل مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

تور مشهد بواسطه زیارت بارگاه امام رضا (ع) ، سراسر آکنده از عطر معنوی ست . اما در کنار این فیض بزرگ معنوی نمی توان از سایر جاذبه های گردشگری مشهد صرف نظر نمود . تفریحات در مشهد با شادی و تنوع زیادی همراه است و بازدید از موزه های مشهد میتواند یکی از جذابیت های این کلانشهر باشد . می توان با یک برنامه ریزی منسجم ، این تور را به خاطره ای فراموش نشدنی بدل کرد . بازدید از مراکز خرید مشهد مقدس را هم فراموش نکنید ، می توانید مناسب ترین سوغات مشهد را از همین مراکز تهیه کنید .

نکات ضروری در مورد تور مشهد :

۱ – ساعت ورود به هتل ۱۴ و خروج ۱۲ میباشد .
۲ – برای داشتن ترانسفر در هنگام رزرو تور مشهد ، با همکاران ما در آژانس هماهنگی نمایید .
۳ – تور مشهد هوایی ، همه روزه و در چندین ساعت روز از تهران برگزار می شود .
۴ – در زمان اقامت در هتل های مشهد ، میتوانید با هماهنگی به تعداد روزهای تور خود اضافه نمایید .
۵ – در کلیه هتل های مشهد ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست .
۶ – رزرو تور مشهد برای دوستانی که قادر به مراجعه حضوری نیستند به راحتی امکان پذیر است .
۷ – تور مشهد چارتر و غیر قابل استرداد میباشد .

رزرو تور مشهد در تمامی ایام سال ، تور ارزان مشهد ، تور هوایی مشهد ، تور مشهد با قطار درجه یک را با مناسب ترین قیمت ها در کنار ما تجربه کنید .

تماس با ما …………………………………………………… ۴۳۶۷۴۳۶۷

کانتر مربوطه آقای رضا والی نژاد

شماره نماس…………………………………………………۰۹۳۵۷۴۹۷۱۰۰