تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

روستاهای دیدنی در خراسان

روستاهای دیدنی در خراسان

برخی از گردشگرانی که تور مشهد را انتخاب می کنند ، سعی می کنند که در کنار فیض زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از سایر جاذبه های گردشگری مشهد نیز بهره مند می شوند . جاذبه های مشهد بسیار متنوع هستند و برای هر سلیقه ای ، سرگرمی خاصی می توان پیدا کرد . یکی از این موارد طبیعت و تاریخ مشهد است که در ییلاقات بچشم می خورد . در زیر سه روستا از روستاهای دیدنی در خراسان به شما معرفی میشود که در بازدید از آنها را در برنامه سفر خود جای دهید .  

 

روستای بوژان خراسان رضوی

بوژان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور و ازروستاهای دیدنی در خراسان است که در ۵ کیلومتری شمال شرقی نیشابور و در دامنه ارتفاعات جنوبی رشته کوه بینالود ، قرار دارد . خانه‌های این روستا به شکل پلکانی است و دیدنی ترین و خوش آب‌وهواترین روستای منطقه به حساب می آید . به سمت روستا که بروید ، آن را در دامن رشته کوه بینالود با آبشاری پرقدرت و درخت‌های فراوان گیلاس خواهید دید. بسیاری از مردم آن منطقه ساعت‌ها پیاده‌روی می‌کنند تا کنار آبشار بوژان بنشینند و چای بنوشند .  باغ‌ها و مزرعه‌ها آن زمان پرند از محصولات کشاورزی اما گیلاس و آلبالوهای ترش و آلوهای آبدار را می‌شود بیرون از باغ‌ها کنار رود و در کوه‌ها پیدا کرد بر درختانی تنومند چندین ساله که عادت کرده اند ، رهگذران خودشان را با آن همه میوه آفتاب‌خورده راضی کنند . به دلیل موقعیت مناسب بوژان در میان رشته کوه بینالود، امکان دسترسی به ارتفاعات قله شیرباد ، کلمیش ، دریاچه مرتفع چشمه سبز، خط الراس پایور و… از این ناحیه فراهم شده است ؛ بنابراین کوهنوردان زیادی از مسیر چشمه شکراب به قله شیرباد صعود می‌کنند . رشته کوه بینالود در محدوده بوژان دارای آبریزهای زیادی است که به صورت چشمه در سطح زمین جاری می‌شوند و تقریبا در تمامی مسیرهای کوهنوردی آن دسترسی به آب وجود دارد .

آبشار بوژان

آبشار بوژان

http://mashhadtour.info/

آبشار بوژان

روستای درکش خراسان شمالی

از ییلاقات مشهد میتوان به روستای درکش اشاره کرد . این روستا که  از روستاهای گردشگری خراسان شمالی است در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد و به عنوان یکی از دل‌انگیزترین جاذبه‌ها و کم‌ نظیرترین جلوه‌های گردشگری روستایی استان بر دامنه کوه یامان داغی لمیده است. روستای درکش وسط یک دره باشکوه با چشم‌اندازی غیرقابل وصف و پوشش گیاهی عظیم  واقع شده است . اسم این روستا در گذشته «دره‌کش» بوده اما اهالی برای سادگی تلفظ آن را بعد از مدتی به درکش تغییر داده‌اند . منطقه «درکِش» به شدت کوهستانی است. از کوه‌ که بالا بروی بین دره‌های بزرگ و کوچک چندین چشمه‌ آب خنک پیدا می‌شود. جنگل‌های درکِش و دره خالدار یکی از مسیرهای ثابت بعضی کوهنوردان و علاقه‌مندان به پیاده‌روی در این منطقه بود . روستای درکش با طبیعتی جنگلی و کوهستانی ، با چشمه‌سارها و آبشارهای مصفا در حاشیه غنی‌ترین ذخیره‌گاه جنگل‌های بلوط شرق کشور است و وجود باغ‌های میوه ، انواع گیاهان دارویی و شفابخش ، گونه‌های مختلفی از حیات وحش ، تپه‌های باستانی و چشم‌اندازهای بکر و دلپذیر ، جلوه‌ای خاص و بی‌مانند به این تفرجگاه بخشیده است . روستاییان با وجود راه‌های سخت بین تپه‌ها و راه‌های آسفالت‌نشده ، از دشت و کوه گیاهان دارویی و خوراکی را می‌چیدند و در نوشیدنی و غذاهای محلی استفاده می‌کردند . برای هر دردی همیشه گیاهی بود که از دل و کمر کوه و دشت درکِش چیده شده باشد . آن زمان رودخانه بزرگ و خروشانی از کوه پایین می‌آمد و به روستا می‌رسید و آب تمیز و خنک‌اش برای کشاورزی استفاده می‌شد .

http://mashhadtour.info

روستای درکش خراسان شمالی

http://mashhadtour.info

روستای درکش خراسان شمالی

روستای چنشت خراسان جنوبی

یکی از تفریحات مشهد ، گشت و گذار در ییلاقات اطراف این شهر است . روستای چنشت به دلیل رنگارنگ بودن،  به سرزمین رنگ‌های ایران معروف است . چِنِشت ، یکی از روستاهای دهستان نهارجان بخش مود شهرستان سربیشه و از روستاهای دیدنی در خراسان است. روستای چنشت به لحاظ پوشش محلی به سرزمین رنگ‌های ایران معروف است با جاذبه‌های زیبای طبیعی، تاریخی و فرهنگی به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری خراسان جنوبی شناخته می‌شود .  چهار رودخانه خروشان در این روستا جریان دارد. همه جور گیاه خودرو در آن پیدا می‌شود و در مزرعه‌ها در کنار میوه‌های درختی، ذرت و ریواس هم می‌کارند . روستای چنشت دارای باغات و مزارع بسیاری است که زیبایی روستا را دو چندان کرده است . تابستان روستا خنک و نسبتا سرد است و دو غار بزرگ در این منطقه وجود دارد ؛ غار چنشت و غار چهل چاه . روستایی‌ها می‌گفتند ظرف و ابزار ریسندگی مربوط به چند هزار سال پیش در این غارها پیدا شده است ، برای همین در دهه ۴۰ خورشیدی چندین باستان‌شناس غربی مدت‌ها روی این غارها تحقیق کرده‌اند . روستای چنشت به علت قرار گرفتن در میان ۴ رودخانه و نیز کوهستانی بودن آن ، دارای باغات و مزارع بسیاری است . آب و هوای آن معتدل کوهستانی بوده که از زمستان‌های سرد و تابستانهای خنک برخوردار است .

http://mashhadtour.info

روستای چنشت خراسان جنوبی

http://mashhadtour.info

روستای چنشت خراسان جنوبی

هتل آپارتمان یزدان مشهد

هتل آپارتمان یزدان مشهد

  • اتاق های یک و دو تخته
  • تلویزیون
  • پکیج تهویه
  • صبحانه سلف سرویس
  • سرویس چای
  • خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرو
  • ماهواره
  • مرکز خرید
  • روم سرویس‌
  • سالن بدن‌سازی
  • آسانسور
  • صندوق امانات
  • یخچال
  • یس منظم به حرم
  • پارکینگ
  • تاکسی سرویس
  • تلفن

در مورد هتل توجه داشبه باشید

  • درجه بندی هتل آپارتمان ها ی مشهد با توجه به زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعین می کردد پس به درجه هتل توجه داشته باشید
  • اقامت درهتل آپارتمانهای اطراف حرم مشهد ، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.بسیاری از هتل آپارتمانهای مشهد حتی از هتل سه ستاره هم بهتر می باشد از گزینه پیشنهادی آن نیز با برسی و برای اقامت مشهد بدی نیست
  • علیرغم برسی های که انجام می دهید روی هتل خیلی فکوس نکنید چرا که بیشتر وقتتون را خارج از هتل می گذرونید

☺☺☺ ما رزرو تمامی تو رهای زمینی و هوایی مشهد را داریم و بدون شک قیمتمان مناسب می باشد☺☺☺

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ سعادت سیر با سالها تجربه در خدمت شماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

رضایت مشتری و کیفیت کار ضامن بقای ما در عرصه رقابت است

۸۸۵۴۸۸۵۳ ده خط ویژه

قطار مجلل زندگی

قطار مجلل زندگی

برخی از گردشگران تور مشهد ، سفر با قطار را بیش از سایر وسایل نقلیه می پسندند . مهم ترین مزیت سفر با قطار ، ایمنی بالای این وسیله می باشد . اما عده ای سفر با این وسیله را نه برای ایمنی بالای آن که برای لذتش انتخاب می کنند ،  سفر با قطار بسیار جذاب و به یادماندنی ست . 
http://mashhadtour.info

قطار مجلل زندگی تهران مشهد

http://mashhadtour.info

قطار مجلل زندگی

train_clipart_1قطار مجلل زندگی یکی از لوکس ترین و مجلل ترین قطار های بین شهری در ایران است که برای کاهش مسافربری های هوایی ، فقط در خط تهران مشهد و بلعکس حرکت می کند . این قطار فوق العاده زیبا که دارای امکانات رفاهی زیادی است ، دارای خدمه ای تحصیل کرده و آموزش دیده می باشد و ظرفیت حمل مسافربری این قطار چیزی حدود 250 الی 300 نفر مسافر می باشد . این قطار که به قطار  زندگی مشهور است ، جزء قطار های 5 ستاره ایران محسوب می شود و  با 3 حرکت در هفته به صورت رفت و برگشت هم اکنون در حال فعالیت است . رستوران مدرن و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران و پذیرایی بی نظیر از ابتداء ورود به قطار و در رستوران در زمان شام و صبحانه ، سفارش کتاب از کتابخانه و سفارش به کافه برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی بخشی از خدمات منحصر بفرد در این قطار جدید است .

http://mashhadtour.info

قطار زندگی مشهد

http://mashhadtour.info

قطار زندگی مشهد

http://mashhadtour.info

قطار زندگی مشهد

train_clipartقطعا سفر کردن با چنین قطار لوکس و مجللی که لقب قطار زندگی 5 ستاره را به خود اختصاص داده ، بسیار آسان و لذت بخش می باشد و میتوانید در کنار خانواده ساعات خوشی را سپری کنید . ارائه غذای گرم و نیز امکان مراحل طبح و آماده سازی غذا در آشپزخانه شیشه ای آن ، جذابیت مضاعفی در سالن آشپزخانه قطار ایجاد نموده است . این قطار سه روز حرکت در هفته ، ساعت 18 از تهران به سمت مشهد و از مشهد نیز ساعت 18 به تهران حرکت دارد .

http://mashhadtour.info

قطار زندگی مشهد

http://mashhadtour.info

قطار زندگی مشهد

روستای حصار مشهد

روستای حصار مشهد

یکی از تفریحات مشهد ، روستاهای اطراف این شهر است . طبیعت این روستاها همه را به وجد می آورد . یکی از این روستاها ، روستای حصار مشهد است . در تور مشهد می توانید برای گردش نمیروزی به این ییلاق بروید و از این پیک نیک لذت ببرید .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

روستای حصار مشهد

waterfall-clipart-turkeythmbروستای حصار مشهد در مسیر طرقبه و قبل از بند گلستان واقع شده است . حصار مشهد ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران است .  آب و هوای معتدل حصار در فصل تابستان ، گردشگران زیادی را به این ییلاق می کشاند .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

روستای حصار مشهد

ییلاق حصار مشهد دارای باغ های وسیع میوه و دره های سرسبز و فضای طبیعی مصفا با چشم اندازهای زیباست . این روستا به عنوان یکی از مناطق ییلاقی و جاهای تفریحی مشهد در تابستان ها مورد توجه اهالی مشهد و مسافران و زائران قرار میگیرد .

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

روستای حصار مشهد

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

 Vilaj Tourist 

تور مشهد با جاذبه های متنوعی همراه است . مراکز خرید مشهد از جمله جاذبه های این شهر هستند که به شدت مورد توجه گردشگران قرار می گیرند . هر روز به تعداد این مراکز افزوده می شود و امکانات روز دنیا در آنها لحاظ می شود بطوری میتوان از آنها به عنوان مراکز تجاری گردشگری نام برد . یکی از این مراکز ، ویلاژ توریست مشهد است . 
http://mashhadtour.info

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

ویلاژ توریست از بزرگترین مراکز تجاری گردشگری مشهد با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است . مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد دارای ۲۶۰ واحد تجاری ، بزرگترین هایپر مارکت شرق کشور ، شهربازی ، بولینگ و بیلیارد ، رستوران فست فود و کافی شاپ در بام ، اولین نمایشگاه دائمی صوت وتصویر و لوازم خانگی و دو طبقه پارکینگ طبقاتی می باشد . در این مرکز که از جاذبه های گردشگری مشهد است ، شهر بازی های مناسب سنین مختلف دایر شده و خانواده ها می توانند بابت سرگرمی کودکان حین خرید ، آسوده خاطر باشند .

http://mashhadtour.info

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

http://mashhadtour.info

مرکز خرید ویلاژ توریست در مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست در یکی از مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد  قرار گرفته است . دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراهها، این پروژ را از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور مطرح نموده است. نزدیکی به ایستگاه مرکزی مترو مشهد با فاصله 800 متر، کوهستان پارک شادی ، پارک جنگلی وکیل آبا د ، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها ، سد چالیدره ، بند گلستان و دیگر جاذبه های طرقبه از دیگر ویژگی های این مرکز خرید مشهد است .

http://mashhadtour.info

مرکز توریستی ویلاژ توریست مشهد

http://mashhadtour.info

ویلاژ توریست مشهد

آدرس مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد :  مشهد ابتدای جاده طرقبه  ، ویلاشهر

http://mashhadtour.info

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد