تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

الگوهای رفتار مشتری در خرید اینترنتی

محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است ،این امکان رابه مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید اینترنتی کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه اینترنتی اقدام کنند. باید خاطر‌نشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالااستوار است. (lohse&spiller1998) از سوی دیگر خرید از طریق فروشگاههای اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ است زیرا در هر دو تحویل کالا از طریق پست است و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا احساس کند.

 

ادامه مطلب ...

همراه‌ اول خواستار لغو انحصار نسل 3 شد

صدوقی با بیان اینکه در نسل سوم تلفن همراه از کشورهای جهان ۱۱ سال و از کشورهای منطقه ۵/۷سال عقب هستیم، اظهار امیدواری کرد با کمک رسانه ها جهت فضاسازی مناسب و با توسعه و ظرفیت سازی خوبی که همراه اول داشته است، در صورت اخذ مجوز فرکانس، بزودی نسل های سوم و چهارم به مشترکین همراه اول ارائه شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شب گذشته(سه شنبه ۲۲ مردادماه) به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار و نوزدهمین سالروز عرضه سیم کارت در کشور، مراسمی با عنوان «شبی با اصحاب رسانه» با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد همراه اول و بیش از ۱۸۰ خبرنگار از حوزه های ICT و بورس رسانه ها برگزار شد.
 
ادامه مطلب ...

افزایش واردکنندگان تبلت به ایران

برخی از دست‌اندکاران حوزه آی تی معتقدند که رشد بازار تبلت‌ها در کشور باعث شده تا برندهای مختلفی به این بازار روی آورند.یک واردکننده تبلت در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به بازار رو به رشد تبلت‌ها در کشور اظهار داشت: هم اکنون برندهای خارجی و داخلی مختلفی در زمینه تولید تبلت و همچنین واردات این کالای دیجیتالی اقدام کرده‌اند به طوری که هم اکنون بالغ بر 20 برند تبلت در بازار دیجیتال موجود است.


  ادامه مطلب ...

تعرفه موبایل در دولت جدید کاهش می‌یابد

به گفته معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، کاهش تعرفه موبایل در دولت جدید به صورت جدی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری می‌شود. "سردار مهدی ابویی" معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در حال حاضر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه، با عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده 14 درصد است که درصدد هستیم این میزان تعرفه را به 10 درصد برسانیم. وی با اشاره به تعرفه فعلی واردات گوشی تلفن همراه گفت: هم اکنون واردکنندگان موبایل برای واردات این کالای ارتباطی تعرفه شش درصدی می‌پردازند که درصدد هستیم تا این رقم به 4 درصد برسد. وی با اشاره به کاهش تعرفه موبایل و صرفه اقتصادی آن برای واردکنندگان و همچنین مصرف‌کنندگان نهایی گفت: همزمان با کاهش تعرفه میزان واردات گوشی‌های قاچاق کاهش می‌یابد که در پی آن شاهد عرضه گسترده انواع گوشی‌های گارانتی دار رسمی به کشور می‌شویم. ابویی افزود: تا کنون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزگام‌های اساسی را برای واردکنندگان موبایلی برداشته به طوری که تمامی موانعی که باعث زمان طولانی برای ترخیص کالا شود رفع شده و به همین جهت واردکنندگان مشکلی بابت واردات قانونی ندارند.