تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

گردشگاه های طبیعت مشهد

گردشگاه های طبیعت مشهد

تور مشهد فرصت مناسب است برای این که از تفریحات مشهد در طبیعت بکر و زیبای این شهر لذت ببرین .....طبیعت های این شهر که جزو مهم ترین دیدنی های مشهد محسوب میشن هر ساله در همه ی فصول گردشگران را به خود جذب میکند .....همراه ما باشید victoryتا با مهم ترین این گردشگاه ها آشنا بشین . 


http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.info پارک وکیل آباد مشهد

یکی از مهم ترین تفریحات مشهدnice، پارک جنگلی وکیل‌آباد مشهد است این پارک یکی از قدیمی‌ترین مکان های سرسبز است  وسعت و موقعیت مکانی آن سبب شده همواره مورد توجه شهروندان و زائران باشد. ارک وکیل آباد در فاصله 10 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار گرفته است. این پارک دارای قنات آب گوارا می‌باشد.

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoپارک ملت

این پارک در مغرب مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع است.  پارک ملت از بزرگترین و با صفاترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می‌شودthumbsup. در آن شهربازی و سایر امکانات تفریحی برای کودکان وجود دارد. در این پارک مسجد برای انجام فریضه نماز مسافرین ساخته شده است استخر زیبا، درختان و گلهای فراوان فضای آن را بسیار دلپذیر نموده است.شمار زیادی از افرادی که تور مشهد را انتخاب می کنند حتما بازدید از این پارک را در برنامه سفر خود می گنجانند . بزرگترین چرخ فلک خاورمیانه در شهربازی پارک ملت مشهد در سال 1384 به بهره برداری رسید ، سرنشینان این چرخ فلک قادر خواهند بود تمام ‏نقاط مشهد را ببینند . گفتنی است چرخ فلک ‏پارک ملت مشهد پس از شهرهای لندن و توکیو سومین چرخ فلک بزرگ دنیا محسوب می شود.

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoپارک کوهسنگی

در جنوب مشهد در انتهای خیابان دکتر علی شریعتی (کوهسنگی) و در دامنه کوههای جنوبی مشهد قرار دارد. این پارک دارای استخر زیبا و رستورانی برای پذیرایی عمومی می‌باشد.کوهسنگی دومین پارک بزرگ مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود .این تفرجگاه زیبای شهر مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر،را به خود اختصاص داد . این پارک موقعیت خوبی نسبت به حرم دارد و حتی اگر در هتل های نزدیک حرم مشهد ساکن باشید با حداقل هزینه می توانید به این پارک مشهد دسترسی داشته باشید .

koh_sangi1-qpr

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoکوهستان پارک شادی

کوهستان پارک شادی مجموعه‌ای زیبا و دیدنی از تفریحات مشهدclapکه در مجاورت پارک جنگلی وکیل‌آباد قرار دارد در این مجموعه انواع وسایل تفریحی و سرگرمی به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. کوهستان پارک شادی می‌تواند اوقات خوشی را برای زائران مشهد مقدس ایجاد کند.

http://mashhadtour.info

برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید .........88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.