تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

معماری های مدرن مشهد

معماری های مدرن مشهد 

شهر مشهد با وجود مکان های زیارتی مشهد زائران زیادی را به خود جذب کرده است علاوه بر این ها بناهای تاریخی که از دیدنی های مشهد میباشد هم نقش مهمی دارد . اما معماری های مدرن این شهر که مانند یک شهر رویایی و از مهم ترین تفریحات مشهد میباشد در حال توسعه و پیشرفت هستند

همراه ما باشیدvictory...................

http://mashhadtour.info

  http://mashhadtour.infoشهر رویایی پدیده
مجموعه ای با عنوان «شهر رویایی پدیده»،  که مدعی بزرگ ترین مرکز توریستی کشور است با زیربنای یک میلیون و 200 هزار متر مربع در حال انجام است و در مدت دو سال و نیم به بهره برداری خواهد رسید. این مجموعه از بزرگترین مراکز خرید مشهد خواهد شد . از امکانات این مجموعه مجتمع بزرگ فرهنگی، باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه، هتل پنج ستاره، مجتمع مسکونی، شهربازی سر پوشیده، پارک آبی، مرکز بزرگ خرید و مجتمع اداری خواهد شد.
بنا بر ادعای طراحان آن، حجم هندسی بزرگ ترین مرکز توریستی کشور واقع در منطقه شاندیز از دور نماد عدد هشت فارسی است. و عملیات احداث آن در مدت زمان 888 روز پیش بینی شده است.

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoمجموعه تفریحی پاسارگارد 

مجموعه تجاری و تفریحی پاسارگاد از  جاذبه های گردشگری مشهد میباشد که در مجاورت محور گردشگری شاندیز و در کوهستان های منطقه غربی مشهد واقع شده است . زیربنای این مجموعه حدودا 110000 مترمربع و شامل عملکردهای اصلی تجاری ، تفریحی و پارکینگ می باشد.
این مجموعه با پیش بینی سه بخش اصلی مشتمل بر فضاهای باز شهری در بیرون (پلازای شهر)، مجموعه ورودی و فضای باز داخلی (آتریوم – حیاط سرپوشیده و یا غیر سرپوشیده) را در ساختار اصلی مجموعه میباشد .

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoشهربازی کوهستان پارک شادی 

شهر بازی پارک شادی مشهد که از بهترین تفریحات مشهد خواهد بود با سرمایه ایی بیش از 120 میلیارد تومان در کنار کوهستان پارک شادی در حال احداث میباشد .مسؤولان پروژه افتخار می کنند که، این شهربازی قابل مقایسه با بزرگ‏ترین شهربازی‏های دنیا مانند کانادا، ژاپن، آمریکا، فرانسه و دبی است.

http://mashhadtour.info

برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید ما بهترین هارا بع شما ارائه خواهیم داد ..........88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.