تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد

[box type="shadow" ]شما از بهترین تفریحات مشهد بازدید خواهید کرد هنگامی که روی سنگ فرش های باغ پرندگان راه میروید و صدای آواز پرندگان به گوشتان میخورد .باغ پرندگان از دیدنی های مشهد میباشد که زائران و توریست های بسیاری را جذب کرده است پارک وکیل آباد مشهد که دارای درختان زیادی از نار و کاج هستش به تازگی باغ پرندگان در آن احداث میگردد . همچنین مجموعه باغ پرندگان سپاد، یکی از شکیل ترین جاذبه های گردشگری مشهد است .........[/box]

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoاحداث باغ پرندگان وکیل آباد مشهد

با وجود مکان های زیارتی مشهد و ورود سالانه 25 میلیون زائر به شهر مشهد ، شهرداری مشهد تصمیم به سرمایه گذاری برای احداث باغ پرندگان در پارک طرقبه مشهد گرفت.تیم های متخصص پزشکی به صورت مستمر در باغ پرندگان مشهد حضور خواهند داشت تا موارد بهداشتی برای حضور گردشگران و زائران در این مکان رعایت شه.


http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoهمچنین مجموعه باغ پرندگان سپاد، یکی از شکیل ترین جاذبه های گردشگری مشهد است  ، که با توجه به حجم بالای گردشگر این باغ به حضور و ماندگاری زائر در تور مشهد کمک می کنه. این باغ با مجوز دامپزشکی احداث شده، که شرایط استاندارد برای نگهداری پرندگان در آن لحاظ شده. تیمی از دامپزشکان ماهر در باغ پرندگان به صورت مستمر حاضر هستند و بر سلامت پرندگان نظارت دارن. انواع پرندگان کمیاب و نادر ایرانی و آسیایی و همچنین پرندگانی از کشورهای آفریقایی برای زندگی به این باغ آورده شده. فضای بکر طبیعت باغ پرندگان، به همراه مصالحی از جنس سنگ و چوب و سقف آشیانه‌های پرندگان که با ساقه‌های برنج پوشانده شده نمای زیبا و خاطره‌انگیزی را به‌وجود آورده که رهگذران ترجیح می‌دهند هرازگاهی روی نیمکت‌های چوبی بیاسایند و عطر دشتی پر از گل‌های بهاری را با تمام وجود به ریه‌هایشان بکشند.
http://mashhadtour.info

برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید .......88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.