تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

مترو مشهد

مترو مشهد

زائرا حرم مطهر رضوی اگه با تور مشهد رفتین نگران نباشین که تو مشهد کجا هتل بگیرین نزدیک حرم باشه ..... از این به بعد خیلی راحت هر وقت که دوست داشته باشین میتونین برین حرم و از دیدنی های مشهد لذت ببرین  .....قطار شهری مشهد این مسیر هارو واسمون آسون کرده.....همراه ما باشین ......

http://mashhadtour.info

ورود ریل‌های ایتالیایی خط 2 قطار شهری به مشهد

مترو مشهد دسترسی آسان به همه ی مراکز خرید مشهد را دارد برای خط 2 قطار شهری  حدود 650 متر حفاری بین میدان شهدا تا میدان سعدی باقی‌مانده اما برای ایمنی بیشتر در دو ماه کف‌سازی این مسیر انجام شد و ریل خط 2 قطار شهری مشهد نیز از کشور ایتالیا به‌ زودی وارد شهر مشهد می‌شود، ایستگاه راه‌آهن این خط نیز تا پایان خرداد ماه سال 95 جمع‌آوری و ناوگان این خط نیز در حال ساخت است.
خط 3 قطار شهری مشهد با طول 28 کیلومتر، مقدمات واگذاری این خط به قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال انجام است و شفت این خط  نیز از 4 ماه قبل آغازشده و دستگاه حفار مکانیزه خط 2 قطار شهری مشهد نیز بعد از پایان حفاری، حفاری خط 3 قطار شهری را آغاز می‌کند.

http://mashhadtour.info

میدان شهدا کارگاه بسیار بزرگ است و قطعاً زحمات فراوانی درگذشته کشیده شده اما در دو سال گذشته با سیاست تکمیل پروژه‌های عمرانی به‌صورت شبانه‌روز در این پروژه زحمت کشیدند تا اینکه امروز این پروژه به نتیجه مطلوبی رسیده است.

http://mashhadtour.info

  • خط شماره ۱ مترو مشهد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد را به منطقه وکیل‌آباد متصل می‌کند. این خط در میدان تقی‌آباد (ایستگاه شریعتی) خط ۲ را قطع می‌کند.
  • مسیر خط ۲ مترو مشهد به طول ۱۴ کیلومتر از انتهای طبرسی شمالی پایین روستای کشف شروع می‌شود و به بسیاری از مراکز پرجمعیت آن منطقه سرویس‌دهی مستقیم دارد.
  • خط ۳ قطار شهری مشهد مسیر شهرک ابوذر تا الهیه(مشهد) را با طول حدود ۲۸٫۵ کیلومتر (از جنوب شرق به شمال غرب و برعکس) پوشش می‌دهد.
  • خط ۴ قطار شهری مشهد به طول ۱۴ کیلومتر بلوار حُر را به خواجه ربیع (از شرق به شمال و برعکس) متصل می‌کند.
  • خط ۵ قطار شهری به صورت قطار هوایی (منوریل) به طول ۴۷ کیلومتر به صورت رینگ کمربندی مشهد اجرا می‌شود.


برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید .........88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.