تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

کتابخانه سیار مشهد

 کتابخانه سیار مشهد

علاقمندان به کتاب و کتابخوانی اولین کتابخانه سیار مشهد افتتاح شد، این کتابخانه کانتینری سیار به همه دیدنی های مشهد و حتی روستاهای تاریخی میره ....راستی یکی از نمایشگاه های بین المللی مشهد ،نمایشگاه ناشران کتاب با تخفیف ویژه هستش ...که همه ی کتاب هاش رو با 40 در صد تخفیف به علاقه مندان ارائه میده....کتابخانه سیار مشهد  همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب افتتاح شد ....همراه ما باشید .

نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد رو به روی پارک ملت که جزو تفریحات مشهد هست برگزار میشه.

http://mashhadtour.info

کتابخانه سیار مجهز به سه هزار جلد کتاب برای گروههای سنی مختلف، ظرفیت 10 هزار جلد کتاب را دارد

فعالیت این کتابخانه سیار تاریخ 6 آبان با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و استاندار خراسان رضوی آغاز شد.مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگاران گفت: کتابخانه سیار به همت این نهاد با هزینه پنج میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.حسین اکبری افزود: این کتابخانه تنها کتابخانه سیار در خراسان رضوی و نخستین کتابخانه کانتینری در کشور است.او گفت: پس از تهیه نقشه راه، این کتابخانه به مکان های زیارتی مشهد روستاهای استان خراسان رضوی واعزام می شود.

http://mashhadtour.info

با کتابخانه سیار بیشتر آشنا شوید

کتابخانه‌های سیار خودروهایی هستند که برای نمایش یا امانت کتاب به مناطقی که فاقد کتابخانه هستند و مردم دسترسی چندانی به کتاب ندارند، اعزام می‌شوند و همراه با تحولات دچار تغییرات فراوانی شده‌اند.کتابخانه‌های سیار یا کاروان‌های کتاب یکی از دستاوردهای فرهنگی انسان برای گسترش فرهنگ در مناطق جغرافیایی است که انسان به سختی قادر به حرکت و مسافرت است. این خوردوها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای قفسه‌های متعددی هستند و در زمان توقف می‌توانند مورد استفاده کتابخوانان قرار گیرند. این کتابخانه‌ها برای ارائه خدمات به روستاها یا مناطق صعب العبور مورد استفاده قرار می‌گیرند.


http://mashhadtour.info

برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید ........بهترین نرخ ها را از ما بخواهید ....88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.