تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

نمایشگاه ناشران کتاب مشهد با تخفیف ویژه

یکی از نمایشگاه های بین المللی مشهد ، هفدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب ایران هستش . در این دوره به منظوره ترویج فرهنگ برای دوستداران به کتاب و کتابخوانی کتاب های نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه میشن . بسیاری از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بازدید به این نمایشگاه ها میروند . شما هم تور مشهد رو برای بازدید از اینجا انتخاب کنین .

نمایشگاه ناشران کتاب مشهد با تخفیف ویژه

http://mashhadtour.info

هفدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب ایران
تاریخ شروع : سه شنبه 05 آبان 94
تاریخ پایان : سه شنبه 12 آبان 94

یوسف امینی در نشستی خبری در رابطه با برگزاری هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران اظهار داشت: مهمترین هدف از برپایی نمایشگاه ناشران کتاب ایران ترویج فرهنگ مطالعه است‌ و این مسئله همواره مورد توجه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ مطالعه باید از سنین کودکی شروع شود، افزود: ارتقا فرهنگ مطالعه سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی  می‌شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی‌گفت:با توجه به تامین اعتبار 10 درصدی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین 10 درصدی خراسان‌رضوی و تخفیف 20 درصدی ناشران، کتاب‌های نمایشگاه کتاب مشهدبا 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

http://mashhadtour.info
امینی با بیان اینکه امسال هم همچون سنوات گذشته توزیع بن در دستور کار قرار دارد، بیان‌کرد: امسال 700 میلیون تومان بن در هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهد توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 20 کمیته اجرایی، نظارتی و برنامه‌ریزی در این نمایشگاه فعال هستند، خاطرنشان‌کرد: 10 بخش از جمله‌ مذهبی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان، نشر الکترونیک، ادارات و نهادها، مشاوره، انتخاب کتاب‌سال، کتاب‌های خارجی، غرفه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این نمایشگاه تعریف شده است.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان‌کرد: سالن فردوسی میزبان غرفه‌داران کتاب‌های عمومی، مذهبی، سالن عطار کتاب‌های کمک آموزشی و دانشگاهی، کتاب‌های کودک و نوجوان در سالن ابوسعید، دوستداران کتاب در سالن انوری و نشر الکترونیک در سالن بهار نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس میزبان علاقمندان به کتاب است.
http://mashhadtour.info

برای رفتن به این نمایشگاه ها در تور مشهد ثبت نام کنین .............88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.