تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

روستای فریزی بهشت کوچک در مشهد

یه بهشت کوچک تو جنوب غربی مشهد تو دره های بینادلو هستش که حدودا 64 کیلومتری تا مشهد فاصله داره اگه از اون دسته آدم هایی هستین که معمولا با ماشین میرن مسافرت و تفریح ، و اگر از سمت تهران میرین به مشهد از جاده سبزوار برین راحت ترین یا این که میتونین موقع برگشتن از ییلاق شاندیز مشهد برین به گراخک بعد کاهو بعد دریاچه چشمه سبز گلمکان بعد میرسین به روستای فریزی بهشت کوچک در مشهد ،حدودا هم یک ساعتی راه  نگران نباشین یه جاده سرسبز و خوش آب و هواست میتونین  ییلاق شاندیز مشهد و عکس هاشو ببینین حتما یه توقفی هم این جا داشته باشین از دیدنی های مشهد که حیفه از دستش بدین . ................همراه ما باشین تا با این روستا آشنا بشین .

روستای فریزی بهشت کوچک در مشهد

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.info تو دامنه رشته کوه عظیم بینالود و درمیان کوههای سربه فلک کشیده روستای فریزی، با قدمتی چندین هزارساله مثل نگینی درخشان خودنمایی میکنه. این روستا در 60کیلومتری جنوب غربی مشهد و 18 کیلومتری جنوب شهر گلبهار در سرسبزترین دره های بینالود در کوه های اطراف مشهد ، واقع شده . بافت قدیمی روستای فریزی در گذر زمان حفظ شده و از لحاظ ساختاری بسیار شبیه روستای دیدنی کنگ مشهد و عکس و شهر تاریخی ماسوله هستش. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذره و در بین ییلاقات شاندیز وزشک و سد اخلمد مشهد قرار دارد.


http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoطبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا هستش. مردم این روستا اکثرا کشاورز و به پرورش زنبور عسل مشغول هستند. عسل و گردوی فریزی بدون شک از بهترینها و برترینهاست.  طبیعت بکر و زیبای روستای فریزی می تواند مکان مناسبی برای سپری کردن یک روز تعطیل و استراحت باشد. دیدن از این روستای زیبا و دیدنی را به همه شما توصیه میکنم.

http://mashhadtour.info

http://mashhadtour.infoفریزی نزدیک به حدود 40 یا 50 کیلومتر رودخانه و باغات متنوع که آب رودخانه از برف مانده در طول سال در کوه و چشمه های متعدد بوجود آمده که اکثر کوهنوردان ایرانی و غیرایرانی جهت آموزش و صعود به قله بینالود صعود میکنند. رودخانه فریزی با عظمتی که دارد بخشی از آب مصرفی شهرستان چناران را توسط سد فریزی که در اوایل راه آسفالته و در بین روستاهای خیج و آبقد قرار دارد تامین میکند.

http://mashhadtour.info

اگر با تور مشهد رفتین به این جا حتما از تور لیدر هتل بخواین که شما رو به این تور یک روزه ببره .

ما آفر های خوبی رو به شما ارائه میدیم با ما تماس بگیرید ......88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.