تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

بهترین مراکز خرید مشهد


 بهترین مراکز خرید مشهد

اگر برای سفر ، تور مشهد را انتخاب کرده اید ، حتما آشنایی با این شهر نیز برایتان اهمیت دارد . تفریحات در مشهد از اصلی ترین جاذبه های این شهر محسوب می شوند که به علت تنوع در بین گردشگران از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده اند ، از  دیگر جاذبه های مشهد ، مراکز خرید متعددی ست که ساعتها توجه گردشگران را به خود جلب می کند . در زیر به معرفی مهم ترین مراکز خرید مشهد می پردازیم تا فرصت برنامه ریزی مناسب هنگام سفر به این شهر را داشته باشید :

http://xn--pgbkfm8fnd.net/

مشهد

بازار رضا

shopping_center_clipart8برای خرید سوغات مشهد ، بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید مشهد ، بازار رضاست . زعفران مرغوب ، نقره جات و سنگ های گرانبها مانند فیروزه و عقیق، نبات ، سجاده و … از جمله اجناسی ست که در این مرکز بفروش می رسد . ورودی و خروجی این بازار یکی از سمت میدان آب یا فلکه آب و دیگری هم ۱۷ شهریور است . از مهم ترین ویژگی آن نزدیکی به حرم امام رضا (ع) می باشد .

xn--pgbkfm8fnd.net

بازار رضا مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

shopping_center_clipart8از دیگر مراکز خرید مشهد ، مرکز خرید زیست خاور است که در ابتدای خیابان شریعتی یا همان کوه سنگی قرار دارد . مساحت این مرکز حدودا ده هزار متر مربع است و که بنای اصلی ساختمان پاساژ ۷۵ هزار متر مربع است و ۱۷ طبقه ای است و ارتفاع کل بنا حدودا ۷۰ متر است .  هر جنسی را که بخواهید می توانید در این مکان خریداری کنید . در کنار این مرکز خرید هم سینمایی قرار دارد که می توانید تازه ترین های سینمای ایران را در آن ، مشاهده کنید .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

shopping_center_clipart8الماس شرق از بزرگترین مراکز خرید در مشهد محسوب می شود . این پاساژ در محیطی به اندازه ۶۵۰۰ متر مربع بنا شده و با ۵ طببقه احداث شده ست . حدودا ۱۲۱۰ واحد تجاری در این مرکز بنا شده که همه در حال فروش محصولات هستند . البته همه امکانات مجتمع الماس به مغازه های آن بر نمی گردد بلکه مکان هایی نظیر رستوران های بین المللی و فضای استراحت، اورژانس پزشکی، بانک، پست و سرویس های بازی برای بچه ها و نمازخانه نیز در این مکان دایر است که به رفاه بیشتر گردشگران و خریداران می انجامد. در پارکینگ این مرکز که حدود ۲۷۰۰ اتومبیل در آن جای می گیرد می توانید به راحتی اتومبیل تان را پارک کنید و به خریدی آرام بپردازید. انواع سازه های زیبا در نما و معماری این ساختمان بکار رفته که همه به زیبایی این بنا کمک می کنند .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

shopping_center_clipart8برج تجاری آلتون یکی از مراکز تجاری و خرید است که با نمای زیبایش یکی از دیدنی شهر مشهد در خیابان دانشگاه نیز بشمار می آید . در این برج تجاری شما می توانید انواع محصولات کیف و کفش و پوشاک ، صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و معتبرترین برندهای روز دنیا تهیه کنید . جدای از محصولات و اجناس این برج تجاری ، معماری زیبای این مکان باعث شده که سالانه بسیاری از گردشگران حتی برای تفرج و بازدید هم شده به این تجاری با شکوه مراجعه کنند .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

shopping_center_clipart8مرکز خرید پروما در میدان جانباز مشهد واقع شده است . این ساختمان مربوط به شرکت کاروان ستاره شرق می یاشد و در مساحتی حدود ۲۵۰۰ متر ساخته شده است .فست فود ، کافی‌شاپ ، شهربازی ، پارکینگ ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد از امکانات این مرکز می باشد . می توانید در این فروشگاه  ما یحتاج خود از قبیل خوراک و پوشاک را خریداری کنید  و یا فرزندان خود را ساعتها در شهربازی پروما سرگرم نمایید .

xn--pgbkfm8fnd.net

مرکز خرید پروما مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.