تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

هتل پردیسان مشهد


هتل پردیسان مشهد
Pardisan Hotel Mashhad

تور مشهد هتل 5 ستاره می تواند یک تور فراموش نشدنی باشد . اقامت در یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می تواند این سفر را برای شما دلچسب تر کند . هتل پردیسان مشهد از هتل هایی ست که به افراد سخت پسند پیشنهاد می شود . این هتل مجموعه ای کامل با تمام امکانات رفاهی ست . 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل بزرگ پردیسان یکی از بزرگترین هتل های مشهد است که در بهترین منطقه آب و هوایی پایتخت معنوی کشور واقع شده است . این هتل با برخورداری از فضای سبزی کم نظیر دور از هرگونه آلودگی جوی ، صوتی و ترافیکی در سال 1380 به بهره برداری رسید . هتل 5 ستاره پردیسان مشهد با مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع در پنج طبقه و زیر بنای 24000 متر مربع برخوردار از خدمات و تجهیزات پیشرفته می باشد . از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن فضای سبزی بی نظیر است که فضایی آکنده از طراوت ، شادابی و آرامش را به میهمانان پردیسان هدیه می کند .

pardisan6mashhad-qpr

اتاقهای هتل پردیسان مشهد بسیار زیبا طراحی شده اند و هتل دارای 160 واحد اقامتی ست .  انواع اتاق های امپریال ، رویال ، کانکت ، سوئیت دوبلکس ، دبل و سینگل با دکوراسیونی زیبا که با چشم انداز باغ هتل همراه شده است . امکانات موجود در اتاقها ، برای میهمانان هتل رفاه کامل را بهمراه دارد .

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

امکانات هتل بزرگ پردیسان شامل مجموعه آبی استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی ، انواع ماساژ ، سالن بیلیارد ، مرکز فیتنس ، سالن های همایش ، سمینار و آمفی تئاتر ،  رستوران های متعدد ، کافی شاپ ها ، فست فود و سفره خانه سنتی همراه با منوهای مختلف سنتی و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی ، زمین بازی کودکان ، آژانس مسافرتی ، تاکسی سرویس ، خدمات لاندری ، پارکینگ ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن ، ترانسفر به حرم مطهر امام رضا و … می باشد .

pardisan7mashhad-qpr

pardisan3mashhad-qpr

pardisan2mashhad-qpr

آدرس هتل پردیسان مشهد : استان خراسان رضوی ، مشهد ، بزرگراه شهیدکلانتری ، حدفاصل میدان پارک و تلویزیون ، جنب پارک صدا و سیما
فاصله هتل پردیسان مشهد تا مرکز شهر : 25 دقیقه
فاصله هتل پردیسان مشهد  تا فرودگاه: 20 دقیقه

pardisanmashhad-qpr

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.