تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

Kiana Hotel Mashhad

تور مشهد یکی از تورهای مور علاقه ایرانیان است و برگزاری این تور با بهترین امکانات حق مسلم این عزیزان می باشد . یکی از امکاناتی که در تورها مورد توجه قرار می گیرد ، هحل اقامت زائرین می باشد . خوشبختانه هتل های مشهد در شرایط رقابتی ، از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته اند  و گردشگران در اکثر هتل ها ، ساعات دلچسبی را سپری می کنند .  یکی از این هتل ها ، هتل کیانا مشهد می باشد .
http://mashhadtour.info/

قیمت هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که در دی ماه سال 91 افتتاح گردیده است و با داشتن اتاقهای رویال هتلی و تعداد محدودی آپارتمان با سالنهای مختلف صبحانه خوری و رستوران های بوفه آزاد هتل و رستوران با منوی انتخابی و با داشتن 110واحد که شامل 61 اطاق 2 تخت و 44 اطاق 3 تخت و 5 آپارتمان و 285 نفر ظرفیت آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد خود هتل کیانا مشهد دارای مجموعه آبی وایرلس و امکانات کامل در هر آپارتمان آماده پذیرایی زائرین محترم می باشد .

http://mashhadtour.info/

http://mashhadtour.info/

رزرو هتل کیانا مشهد

رستوران و کافی شاپ های هتل کیانا مشهدفضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی Pravite با ظرفیت 90 نفر، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد.هتل کیانا در فاصله 500 متری از حرم مطهر رضوی قرار دارد به طوری که می توان در 5 دقیقه این فاصله تا حرم مطهر را پیاده پیمود. ساختمان این مجموعه با زیر بنائی به مساحت 8000 متر مربع می باشد. به لحاظ معماری از بدو طراحی پلان هتلی و در 8 طبقه ساخته شده است، هتل کیانا مشهد دارای 100 اتاق هتلی و 5 باب آپارتمان 1 خواب و 5 باب Fista Suite می باشد. فضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد .

http://mashhadtour.info/

هتل 4 ستاره کیانا مشهد

از امکانات هتل کیانا مشهد می توان به فضای بازی کودکان با محیطی استاندارد و ایمن ، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، رستوران سنتی ، فروشگاه ، آرایشگاه زنانه ، آژانس تهیه بلیط، فضای سرگرمی و تفریحات ، سالن همایش ، سالن کنفرانس ، سالن بیلیارد ، صرافی ، سونا ، جکوزی ، لاندری ، تلویزیون های ماهواره ای و اینترنت وایرلس اشاره کرد . مدیریت هتل کیانا مشهد سعی نموده تا با خدمت گرفتن کادری مجرب و آموزش دیده گامی بلند در جهت ارائه خدمات میهمانان و زائران آن امام همام بر دارد .

http://mashhadtour.info/

هتل کیانا مشهد

 آدرس هتل کیانا مشهد  : خیابان امام رضا (ع)،امام رضا2، کوچه کربلا.

http://mashhadtour.info/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.