تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

اسکان فرهنگیان در مشهد نوروز 94

اسکان فرهنگیان در مشهد

تور مشهد از جمله تورهایی ست که تقریبا تمام اقشار جامعه آنرا می پسندد . جنبه زیارتی مشهد و تفریحات مشهد که هر روز بهتر از قبل ساماندهی می شوند در افزایش رشد گردشگری این شهر تاثیر بسزایی دارد . در ایام نوروز شمار این گردشگران بطور چشمگیری افزایش می یابد .  بنابراین ظرفیت هتل های مشهد برای اسکان این گردشگران پاسخگو نیست . آموزش و پرورش مشهد سالهاست که با طرح اسکان فرهنگیان در مشهد  که عمده زائرین حرم امام رضا (ع) در ایام نوروز هستند ، سعی در تقلیل مشکلات زائرین گرامی را دارد .  امسال این طرح با برنامه ریزی جامع و اصولی در حال اجراست و به این منظور سایت ثبت نام اسکان فرهنگیان نوروز ۹۴ طراحی شده است که  که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت اسکان اقدام به رزرو کنند.
http://mashhadtour.info/

اسکان فرهنگیان در مشهد مقدس

اسکان فرهنگیان در مشهد برای نوروز ۹۴ از طریق سایت اختصاصی صورت می گیرد و ثبت‌نام برای اسکان نوروزی فرهنگیان از تاریخ ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و سایت اسکان به منظور رزرو مراکز اسکان توسط فرهنگیان از تاریخ ۱۰ اسفند لغایت ۲۰ اسفند فعال است . بنا بر این است که کیفیت مراکز اسکان نوروزی  در نوروز ۹۴ بهبود یابد و کاستی هایی که در اسکان نوروزی سال قبل بود تا حد امکان در سال جدید برطرف شود .

 شرایط مدارس تحت پوشش اسکان  نورروز ۹۴ چگونه است ؟

مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به ۴ دسته تقسیم می‌شوند :

  • مدارس گروه ویژه: مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است ( حمام و آشپزخانه مشترک)
  • مدارس گروه الف:‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌بالش، خنک کننده و گرمازا،‌یخچال و تلویزیون اختصاصی هستند و حمام و آشپزخانه مشترک است.
  • مدارس گروه ب: مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌پتو،‌بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا هستند. یخچال،‌تلویزیون،‌حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.
  • مدارس گروه ج:‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک است.
http://mashhadtour.info/

اسکان فرهنگیان در مشهد مقدس

  نکته

تعرفه مدارس با شرایط خاص از جمله نزدیکی به مراکز زیارتی و سیاحتی با تایید ستاد اسکان یک درجه بالاتر محاسبه می‌شود.

وظایف ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۴ چیست ؟

برای آسایش و رفاه فرهنگیان عزیز در سفر نوروز خود به مشهد ، برای ستاد اسکان وظایفی طرح شده است که به شرح زیر است :

  • استفاده مطلوب از تمام ظرفیت‌ها از جمله مدارس مناسب ، مراکز آموزشی ، رفاهی ، مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها ، اطلاع‌رسانی مناسب به منظور هدایت مهمانان به ستادهای اسکان ، استفاده از سیستم پیامکی برای اطلاع‌رسانی و نظارت مستمر اعضای ستاد اسکان بر عملکرد پایگاه‌ها و مراکز اسکان
  • استفاده از نرم‌افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان  . انتخاب مدارس واجد شرایط و مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان ، مراکز شبانه روزی ، خوابگاه‌ها و سایر مراکز واجد شرایط وابسته به آموزش و پرورش حتی الامکان در نزدیکی مرکز شهر یا مراکز سیاحتی و زیارتی .
  • ارائه شماره تلفن و آدرس ستادهای اسکان به نواحی آموزش و پرورش،‌فرمانداری، شهرداری و اطلاعات مخابرات. تهیه بروشورهای مناسب جهت معرفی مراکز تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستان با هماهنگی نهادهای ذیربط.
  • هماهنگی با اماکنی نظیر درمانگاه، سینما،‌مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی و سایر مراکز گردشگری برای ارائه تسهیلات به فرهنگیان. بازدید از مدارس تحت پوشش و برطرف کردن نقایص آنها قبل از شروع پذیرش،‌ در حین اسکان و پس از پایان آن.
  • ستاد اسکان مکلف به سرویس دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک آنها یعنی پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل آنان است. اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرد فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان پذیر است.

 

http://mashhadtour.info/

اسکان فرهنگیان در مشهد مقدس

 

قابل توجه مسافرین عزیزی که فرهنگی نمی باشند اما خواهان اسکان در مدارس هستد :

در قوانین وضع شده برای ستاد اسکان اینگونه آمده است که درصورت وجود ظرفیت و عدم وجود متقاضی فرهنگی،‌ستادهای اسکان می‌توانند نسبت به پذیرش مسافران غیرفرهنگی اقدام کنند

تعرفه اسکان فرهنگیان در مدارس مشهد چقدر است ؟

کلاس‌های ویژه برای ۱ تا ۵ نفر هر شب ۲۵ هزار تومان. کلاس‌های گروه الف ۲۲ هزار تومان. گروه ب ۱۶ هزار تومان. گروه ج ۱۲ هزار تومان و برپایی چادر در محل اسکان ۶ هزار تومان.
تعرفه مازاد بر ۵ نفر در هر کلاس به ازای هر نفر بالاتر از ۷ سال:‌کلاس‌های ویژه سه هزار و ۵۰۰ تومان. کلاس‌های گروه الف سه هزار تومان. کلاس‌های گروه ب دو هزار و ۵۰۰ تومان. کلاس‌های گروه ج یک هزار و ۵۰۰ تومان.
تعرفه اسکان در مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان
کلاس‌های دانشجویی دارای امکاناتی همچون یخچال،‌تلویزیون،‌ فرش، پتو و بالش ۲۲ هزار تومان و خوابگاه‌های دانشجویی با اتاق‌های ۵ نفره ۳۵ هزار تومان.

 

http://mashhadtour.info/

اسکان فرهنگیان در مشهد

مدت زمان اسکان فرهنگیان در مشهد مقدس چند روز است ؟

مدت زمان اسکان مهمانان در مدارس ۳ روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تایید پایگاه‌ها اسکان این مدت قابل تمدید است :

  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان از ۲عصر ۲۸ اسفند۹۳ لغایت ۱۲ فروردین ۹۴
  • زمان پذیرش مسافران فرهنگی از عصر ۲۸ اسفند لغایت ۱۲ فروردین ۹۴ است.
http://mashhadtour.info/

اسکان فرهنگیان در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.