تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور خرید مشهد

تور خرید مشهد

اگر می خواهید قسمتی از سفر خود در تور مشهد را به خرید برای خود و یا خرید سوغات مشهد برای عزیزانتان اختصاص دهید پیشنهاد ما به شما بازدید از این مراکز خرید است . این مراکز خرید از بهترین و به روزترین مراکز خرید مشهد هستند که بهترین اجناس را می توانید از این مراکز خرید کنید . سوغات مشهد از فیروزه نیشابور تا زعفران قائنات در این مراکز خرید براحتی قابل خرید است .
تور خرید مشهد

تور خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

در تور خرید مشهد میتوانید سری به مجتمع تجاری الماس شرق بزنید . مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.
از خصوصیات و ویژگی‌های مجتمع تجاری الماس شرق مشهد  باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، اختصاص بزرگترین وید مرکزی طبقاتی در نوع ساختمان‌های تجاری، امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد  در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع گردیده و امروزه از مهم ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود. زیست خاور در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع بنا گردیده که در 17 طبقه و با ارتفاع 68 متر دارای 75 هزار مترمربع زیر بنا می‌باشد. این ساختمان یکی از عظیم‌ترین بناهای تجاری و مسکونی ایران است. مجتمع مزبور دارای 700 واحد تجاری در چهار طبقه و پارکینگ با طرفیت 250 خودرو در چهار طبقه و 198 واحد مسکونی به انضمام تاسیساتی از قبیل شش دستگاه آسانسور مسافری و باربری، برق اضطراری و مدرن‌ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بسیاری دیگر از امکانات در خاورمیانه کم‌نظیر است.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد  در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده و با مساحت 5000 مترمربع فضای فروشگاهی حدود 20000 مترمربع فضای تجاری دارد که مجموع آن در پنج طبقه ساخته شده است این مرکز را در تور خرید مشهد جای دهید .. از امکانات مجتمع تجاری پروما مشهد وجود 300 واحد تجاری، پارکینگ و 4000 مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی با بیش از 7000 میهمان در روز است.این مجموعه عرضه‌کننده اقلام سوپر مارکت، میوه و سبزیجات، شیرینی، شکلات، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم التحریر، لوازم خانگی، پوشاک، فست فود و… است.

مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد

برج تجاری آلتون مشهد

برج آلتون و از بهترین مراکز خرید مشهد بشمار می آید و به عنوان یک مجموعه دیدنی تجاری هر شهروند و زائر مسافری که برای تفرج و خرید به خیابان (توریستی و تجاری) دانشگاه قدم میگذارد را حیرت زده می نماید.در این برج انواع محصولات کیف و کفش و پوشاک ، صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و معتبرترین برندهای روز دنیا به مشتریان محترم عرضه می گردد. برج تجاری آلتون مشهد در خیابان دانشگاه قرار دارد .

 

برج تجاری آلتون مشهد

برج تجاری آلتون مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.