تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

بی‌اطلاعی از احتمال بازگشت سازمان فضایی

سرپرست جدید سازمان فضایی ایران از برگشت این سازمان به زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار بی اطلاعی کرد.
اکبر ترکان که روز چهارشنبه حکم سرپرستی موقت سازمان فضایی ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه اش به عنوان سرپرست این سازمان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر بازگشت سازمان فضایی ایران به زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم.
وی با بیان اینکه تاکنون در این مورد چیزی از شخص رئیس جمهور نشنیده ام و باید موضوع را بررسی کنم، ادامه داد: بگذارید روی صندلی ام بنشینم و اوضاع را بررسی کنم؛ من اکنون به اندازه یک چای خوردن با این مجموعه آشنایی دارم و نمی توانم در این زمینه اظهارنظر کنم.
به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران در دولت دهم و براساس مصوبه هیات دولت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منفک شد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز اخذ رای اعتماد خود از مجلس شورای اسلامی، انفصال سازمان فضایی ایران را از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات غیرقانونی عنوان کرد و از طرف رئیس جمهور وعده داد که این سازمان را به جایگاه اولیه خود یعنی زیرمجموعه وزارت ارتباطات برمی گرداند.
حسن روحانی بعدازظهر چهارشنبه 6 شهریورماه اکبر ترکان را که به سمت دبیری شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد و همزمان چهار حکم دیگر نیز با عناوین سرپرست موقت سازمان فضایی و سرپرست موقت شورای عالی امور ایرانیان، سرپرست معاونت امور بین الملل ریاست جمهور و سرپرست دبیرخانه جنبش عدم تعهد برای وی صادر شد تا ظرف مدت دو ماه پیشنهادهای لازم را برای اصلاح ساختار و مدیریت هماهنگ این واحدها به رئیس جمهور ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.