تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

شهربازی هاب زیرو در دبی

هاب زیرو یک پارک داخلی است که در آن دنیای مجازی روی صفحه نمایش تبدیل به واقعیت می شود . جایی که بعضی از بهترین تجربیات بازی در جهان برای مبارزه با نیروها هماهنگ می شوند . این شهربازی دارای 2 طبقه است . در طبقه همکف آن 18 بازی انتظار شما را می کشد . در طبقه نیم آن نیز می توانید بدون خرید بلیط قدم بزنید و تماشا کنید .  

 

 این شهربازی به چندین بخش منحصر به فرد تقسیم شده است که سرگرمی های بسیاری از جمله برچسب لیزر ، تئاتر 4D ، تجربه رانندگی و ... . این پارک حتی برای بچه های کوچک نیز سرگرمی هایی دارد . افراد از سه سال به بالا می توانند در این پارک سرگرم شوند . هاب زیرو یک روز شگفت انگیز برایتان رقم می زند که در آن دنیای مجازی و واقعی با هم برخورد می کنند .

 

علاوه بر وسایل بازی در این پارک ، می توانید از خوردن غذا و نوشیدنی در رستوران و کافه شهربازی لذت ببرید . یک کامیون بستنی فروشی نیز در این شهربازی خواهید دید . یک فروشگاه نیز در این پارک برای خرید هدیه وجود دارد . 

به محض اینکه به هاب زیرو می روید ، هیجان بازی را تجربه خواهید کرد و احساس می کنید که به آینده بازی قدم گذاشته اید . با توجه به سنتان به انواع مختلفی از بازی های بسیار جذاب و تعاملی دسترسی پیدا خواهید کرد .

دسترسی به پارک هاب زیرو دبی

  • بزرگسالان بالای 13 سال : دسترسی نامحدود به تمام جاذبه های طبقه ی پایین ، از جمله : Gears of War Laser Siege ، Hack Attac k، Terror Resident Evil Big Terror ، Arena Virtual Assault، Assault Armored Assaul t، Blind Asura ، Hyper Drive ، Double Agen t، Plants vs، زامبی حیاط خلع سلاح ، منطقه قهرمان ماجراجویی عمودی ، و ورزش های آکادمی فوتبال Pro Evolution Soccer.
  • کودکان (3-12 ساله) : پذیرفتن گیاهان در مقابل زامبی ها ، Tiny Track Racers ، Double Agent
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.