تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

هتل 3 ستاره سیتی استار دبی

هتل سیتی استار از هتل های 3 ستاره دبی است که در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد . مراکز خرید دبی در چند قدمی این هتل هستند و همین باعث محبوبیت این هتل در بین کسانی شده است که می خواهند خرید کنند . علاوه بر اینها ، این هتل دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد . در ادامه مطلب امکانات هتل 3 ستاره سیتی استار دبی را خواهید دید . 

 
هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان دیدنی های دبی و بازار های دبی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.هتل سیتی استار دبی فاصله بسیار نزدیکی با مراکز تجاری دبی و اداری وبازرگانی دبی دارد  فاصله ده دقیقه ای هتل سیتی استار دوبی تا فردگاه بین المللی دبی مو قعیت جغرافیایی هتل سیتی استار دبی را برجسته تر کرده است تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.
اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دبل و سینگل استاندارد بهمراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشندوبه مسافرین خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.