تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

همه چیز درباره خرید در دبی

دبی یکی از زیباترین  و دوست داشتنی بعنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری است پس از اولین بازدید از دبی ، شما متوجه خواهید شد که تفریحات هیجان انگیز جاذبه های دیدنی فوق العاده که نباید از دست داد یکی از تفریح ها  مورد علاقه مسافران آن ، خرید است. بیشتر مسافران دبی عاشقان خرید هستند البته این تصور نشود که دبی تنها شهر خرید است اما مراکز خرید دبی به مراتب بیشتر از جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و پارک ها و تفریحات آن است .  تنوع خرید آنقدر بالاست که هیچکس بدون خرید کردن از این شهر برنمی گردد با مجللترین هتل های با بهترین خدمات رفاهی است 

 

 

 

با توجه به اینکه دبی شهر خرید است . بنابراین رقابت بر سر جذب مشتریان در مراکز خرید دبی بسیار است . این رقابت به نفع شماست . می توانید بهترین اجناس را با قیمت های بسیار مناسبی پیدا کنید . به علاوه رفتار مناسب فروشندگان باعث جذب بیشتر خریداران خواهد شد . تخفیفات ویژه بر روی کالاهای خاص ، پایین بودن قیمت اجناس ، برنامه های تفریحی از جمله موسیقی و نمایش  ، قرعه کشی های مداوم و اهدا جوایز متعدد به خریداران از جمله شگردهای فروشندگان برای جذب مشتریان است .

 

چه زمانی برای خرید در دبی مناسب است ؟

 

 

در هر زمانی که به دبی سفر کنید ، می توانید خرید خوبی را تجربه کنید . اما در برخی از فصول سال می توانید خرید به صرفه تری داشته باشید . در دبی فستیوال های خرید برگزار می شود که علاوه بر فروش اجناس با کیفیت با قیمت مناسب  ، برنامه های مختلفی برای جذب بیشتر گردشگران اجرا می شود . زمان های مناسب برای خرید در دبی را در ادامه ببینید .

  • فستیوال تابستانی دبی : این جشنواره هر ساله از اواخر ژوئن تا اواخر جولای برگزار می شود . قیمت ها در این زمان بسیار ارزان است .
  • فستیوال زمستانی دبی : هرسال از اواسط ژانویه آغاز شده و تا اواسط فوریه به طول می انجامد . هوای دبی در این ایام عالی است و برنامه های مفرح زیادی برگزار می شود .
  • ماه رمضان : در ایام ماه رمضان قیمت کالاها به ویژه مواد غذایی بسیار مناسب است .
  • بازگشایی مدارس : لوازم مورد نیاز داتش آموزان در این ایام بسیار مناسب هستند .
  • بازار سفر عربی : در ماه می بازار سفر عربی با قیمت های مناسب دایر است .

 

چه چیزی بخریم ؟

 

 

دبی مملو از سوغاتی های عربی ، خاورمیانه و هند است که شامل فرش و قالی از ایران ، پاکستان، افغانستان ، ترکیه ، مراکش و غیره می باشد . پرده های عجیب و غریب ، لباس های عثمانی ها ؛ گلدان های برنزی و مس ، لامپ های علاء الدین و سینی های پیچیده ؛ جواهرات و نقره ، وسایل مربوط به شتر (از اسباب بازی های کرکی و چرم ، تزئینات چوبی و برنز شتر) ؛ و از تی شرت های شیخ محمد تا ساعت های زنگ دار مسجد . همچنین دردبی می توانید روغن عطر معطر عربستان (attars) در بطری های طلای نقره ای با سنگ های قیمتی خریداری کنید .

 

 

دبی شهر غذاهای عجیب و غریب است . ادویه جات ترشی جات خاورمیانه مانند زعفران و سواک را در سوپرمارکت Spice Souq یا Carrefour خریداری کنید.  در فروشگاه های Bateel (در بیشتر مراکز تجاری) خرماهای خوشمزه ، شکلات و نوشیدنی به فروش می رسد . هنگامی که در سوپرمارکت هستید ، به شربت گل رز و آب پرتقال شکواییده نیز نگاهی بیندازید .

دبی طراحان مد بسیاری دارد . طراحان مد لباس امارات در طراحی لباس های سنتی و نقوش شگفت انگیز هستند . به علاوه در این شهر برندهای معتبر لباس شعبه دارند که می توانند چمدانتان را پر کنند .

 

معروفترین مراکز خرید دبی

 

 

دبی فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی دارد ولی در بین همه آنها مراکز خریدی وجود دارند که در جهان نیز شهرت دارند . این مراکز تنها جای خرید نیستند ، یک مرکز تفریحی هستند که می توانند ساعتها خانواده ها را سرگرم کنند .    در ادامه معروفترین مراکز خرید را با توجه به نظر گردشگران در سایت tripadvisor نام برده ایم .

  • دبی مال
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید امارات
  • دیره سیتی سنتر
  • دبی مارینا مال
  • مرکز خرید میردف
  • دبی فستیوال سیتی

منبع :

http://dubaitor.ir/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.