تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

پارک موج های آبی مشهد

سرزمین موجهای آبی (water waves land) یکی از مکان های مرد علاقه گردشگران تور مشهد هست. این مجموعه یکی از بزرگترین پارکهای خاورمیانه ست که در مشهد ، خیابان قاسم آباد قرار داره . این مجموعه تجربه ای دلچسب و به یاد ماندنی برای زائرانه . این مجموعه با فراهم کردن محیطی امن و منحصر به فرد ، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد و قطب های تفریحی کشور به شمار میره.

سرسره "تاپسی توروی" این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. همچنین این مجموعه موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است. از سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر است :

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و....

برای رفتن به سرزمین موجهای آبی در مشهد با مترو به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت برید و از اونجا به راحتی میتونید با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسین. راستی یه پیشنهاد خوب بعضی از هتل ها و باجه ها روزنامه فروشی ، بلیط های تخفیف دار موج های آبی دارن. سایت مجموعه هم بلیط تخفیف دار میفروشن که با تهیه شون می تونید در هزینه هاتون صرفه جویی کنید.

ساعات کار سرزمین موج های آبی مشهد در تابستان 9 صبح الی 24  و در ایام دیگر سال تا ساعت 21 هست .

برنامه سرزمین موجهای آبی مشه

منبع:


موج های آبی مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.