تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

آبشار هو نیشابور


آبشار هو نیشابور

 

اگر اواخر اسفند و یا بهار با تور مشهد سفر کنید و مایل باشید جاذبه های طبیعی مشهد را ببینید، پیشنهاد ما به شما دیدن آبشار هو است این آبشار جزو ۵ تا از آبشارهای زیبای خراسان رضوی ست. این آبشار در ۱۸ کیلومتری شمال غربی نیشابور و در دامنه کوه بینالود واقع است و ساده ترین راه برای رسیدن به این آبشار رفتن به روستای باغشن گچ میباشد. روستای باغشن در ۹ کیلومتری نیشابور مابین نیروگاه سیکل ترکیبی و کارخانه فولاد نیشابور قرار دارد و دارای جاده ای آسفالته میباشد.

 

http://تورمشهد.net/

آبشار هو نیشابور

 

آبشار هو که از جاذبه های طبیعی مشهد است، از میان شکاف کوه از ارتفاع ۲۵ متری به پایین میریزد و مناظر زیبایی ایجاد کرده است. کوهنوردان برای بازدید از آبشار هو میتوانند با طی مسافتی در حدود ۳ کیلومتر کوهپیمایی در جهت شمال غربی به این آبشار زیبا برسند و کوهنوردانی که قصد صعود به قله بینالود را دارند می توان مسیر شمال شرقی این دوراهی که یکی از مسیرهای اصلی برای صعود به قله بینالود است را پیمایش کرده و راه را به سمت قله ادامه دهند.

 

http://تورمشهد.net/

آبشار هو نیشابور

 

برای دسترسی به این آبشار از روستا به سمت شمال وارد دره باغشن گج شوید و پس از رسیدن به محل اتصال دو رودخانه دره سمت چپ (شمالی) را ادامه دهید تا به آبشار هو برسید. این آبشار در ارتفاع ۱۷۹۰ متری از سطح دریا واقع است. بهترین زمان برای بازدید از آبشار هو نیشابور اواخر اسفند و بهار است و این منطقه در این فصل بسیار سرسبز بوده و می توان آن را یکی از مناطق زیبا و جذاب برای کوهنوردی به شمار آورد که تور مشهد نوروز ۹۵ قصد داره دیدن از این جاذبه طبیعی را جزو اولویتها قرار بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.